Job 52 van 115


Report this listing

Solliciteren



Internal Sales Advisor


Functie

Bedrijfsomschrijving

Ben jij een klantgerichte professional met uitstekende kennis Duits ? Dan ben jij de Internal Sales Advisor die wij zoeken! Voor een klant van ons, een innovatief internationaal familiebedrijf dat een leidende rol speelt in de wereldwijde schoenen- en modewereld, waar ze jaarlijks meer dan 30 miljoen paar schoenen verkopen.


  • Telefonische prospectie : Actief benaderen van potentiële klanten om ons klantenbestand uit te breiden.
  • Opvolging en orderbeheer : Zorgvuldige monitoring van acties, orderverwerking en levering.
  • Afspraken inplannen : Efficiënt beheren van afspraken voor accountmanagers en agenda's.
  • Klantcontacten : Onderhouden van regelmatige contacten met klanten.
  • Klantondersteuning : Assisteren van klanten bij het selecteren van gepersonaliseerde outfits.
  • Data-analyse : Maken van analyses van de ver- en aankoopgeschiedenis van klanten.
  • Financieel beheer : Zorgvuldig beheren van klantbetalingen.

Jouw profiel

  • Uitstekende kennis van Nederlands en Duits , zowel schriftelijk als mondeling.
  • Sterke vaardigheden in Microsoft Office , vooral Excel, Powerpoint en Outlook. Ervaring met Hubspot en AS400 is een pluspunt.
  • Commercieel inzicht en goede communicatieve vaardigheden .
  • Stressbestendigheid en flexibiliteit in een dynamische werkomgeving.
  • Positieve instelling, gedrevenheid en enthousiasme, met een sportieve instelling .
  • Uitmuntende organisatorische vaardigheden en multitasking .
  • De internetsite van het bedrijf opvolgen (commerciële informatie, ...)
  • Administratieve of commerciële activiteiten uitvoeren in een internationale context
  • Klanten: Overheden, administratie
  • Klanten: Kleinhandelaars
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Klanten: Ondernemingsraden
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Groepen, grote ondernemingen
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Groothandel
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • Kostenramingen opstellen
    Technische en commerciële gegevens overmaken aan klanten, verkopers, ... (planning, prijs, betaling, ...)
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)

Aanbod

  • Een stimulerende en dynamische werkomgeving.
  • persoonlijke en professionele groei wordt aangemoedigd.
  • Een betrouwbaar team waarop je kunt rekenen.
  • Competitief salarispakket in verhouding met je ervaring & vaardigheden
  • Flexibele werktijden, 12 ADV-dagen , ...
  • Een leuk team, inclusief broodjes tijdens de lunch.

Solliciteren

Sabine Vanovenberghe
+32 9 277 00 26

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht