Functie
Een greep uit jouw takenpakket
In nauwe samenwerking met de Store Manager ben je verantwoordelijk voor
het dagelijks beheer van de winkel
, bij afwezigheid van de store manager zal je hem dan ook tijdelijk vervangen.
Je staat daarnaast vooral
op de werkvloer om samen met het team
voor een uitmuntende winkeluitstraling en tevreden klanten te zorgen.
Je helpt collega’s in de winkel, maar gaat ook klanten helpen bij drukte en escalaties. Geen enkele uitdaging ga je uit de weg.
De functie als Assistent store manager bestaat uit 3 grote luiken:
-
Onze medewerkers (verkoop, kassa, magazijn):
-
Je bent verantwoordelijk voor de organisatie van het werk, beheert de planning, stelt prioriteiten en verdeelt het werk onder het team.
-
Je stimuleert alle medewerkers om een klantgerichte service te bieden en de winkel op orde te houden.
-
Je begeleidt hen bij de uitvoering van hun taken door een goede coaching, opleiding en controle.
-
Onze klanten:
-
Je zorgt voor een warm onthaal en een kwalitatieve service om de klant maximaal tevreden te stellen.
-
Je straalt passie voor het vak en een aanstekelijk enthousiasme uit. Je informeert hen op een duidelijke en oprechte manier.
-
Je doet er alles aan om het imago van de winkel en de presentatie van de artikelen te optimaliseren.
-
Jouw afdeling:
Als Assistent Store manager zal je verantwoordelijk worden voor een van onze afdelingen binnen de winkel.
-
Je beheert de globale performantie van een afdeling: presentatie, promoties, inventaris, etikettering, orde en netheid, …
-
Je staat mee in voor de rendabiliteit en de verkoop van jouw afdeling.
-
Je volgt de trends mee op.
Wie zoeken we juist?
-
Je hebt reeds enige
ervaring in de retail
als rechterhand van een store manager of als leidinggevende binnen een afdeling. Verantwoordelijkheid, People management, administratie maar ook klantencontacten en actieve verkoop zijn jou niet vreemd.
-
Je doet jouw
job met passie
, hebt honger naar succes en je kan het
team inspireren, motiveren en ondersteunen
in het behalen van de doelen.
-
Je bent
stressbestendig
en je kan
omgaan met veranderingen
. Je past dan ook jouw acties hierop aan. Je hebt geen probleem met het volgen van procedures. Je bent daarnaast
eerlijk
en je houdt van een
open communicatie
.
-
Ook in moeilijke situaties of bij klachten en conflicten blijf je kalm en (klant)vriendelijk.
-
Ervaring met HR-taken, zoals het voeren van sollicitatie-, ziekteverzuim-, beoordelings- en functioneringsgesprekken is een plus.
-
Groene vingers en affiniteit met de sector is aangewezen.
-
Je bent
flexibel in taakuitvoering en tijdsbesteding
. Je bent bereid te werken in
het weekend (zaterdag en/of zondag) en op feestdagen.
Jouw profiel
Wie zoeken we juist?
-
Je hebt reeds enige
ervaring in de retail
als rechterhand van een store manager of als leidinggevende binnen een afdeling. Verantwoordelijkheid, People management, administratie maar ook klantencontacten en actieve verkoop zijn jou niet vreemd.
-
Je doet jouw
job met passie
, hebt honger naar succes en je kan het
team inspireren, motiveren en ondersteunen
in het behalen van de doelen.
-
Je bent
stressbestendig
en je kan
omgaan met veranderingen
. Je past dan ook jouw acties hierop aan. Je hebt geen probleem met het volgen van procedures. Je bent daarnaast
eerlijk
en je houdt van een
open communicatie
.
-
Ook in moeilijke situaties of bij klachten en conflicten blijf je kalm en (klant)vriendelijk.
-
Ervaring met HR-taken, zoals het voeren van sollicitatie-, ziekteverzuim-, beoordelings- en functioneringsgesprekken is een plus.
-
Groene vingers en affiniteit met de sector is aangewezen.
-
Je bent
flexibel in taakuitvoering en tijdsbesteding
. Je bent bereid te werken in
het weekend (zaterdag en/of zondag) en op feestdagen.
-
Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
Documenten doorsturen en klasseren
-
Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
E-mails behandelen
-
Personeelsdossiers administratief opvolgen
Aanwervingen en opleidingen logistiek organiseren
-
Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
-
De activiteiten van een team coördineren
Aanbod
Waarom kiezen voor Oh’Green?
Bij Oh’Green kom je terecht in een
groene, groeiende omgeving
waar elk seizoen anders wordt beleefd. je hebt een stimulerende job met
ontwikkelingsperspectieven
binnen een omgeving waarin team spirit heel belangrijk is.
Binnen Oh’Green ga je voor
39 uren per week
aan de slag. Dit betekent dat je naast jouw
20 wettelijke
verlof dagen
ook nog eens van
6 extra ADV-dagen
kan genieten.
We bieden jou daarnaast een
marktconform salarispakket
met een uitgebreid pakket aan
extra legale voordelen
(Maaltijdcheques, ecocheques, eindejaarpremie, bonusregling, etc.)
. Je kan daarnaast genieten van een
personeelskorting
alsook een resem aan andere kortingen via ons
Ekivita-platform.