Job 26 van 32


Report this listing

Solliciteren



SYSTEEM- EN NETWERKBEHEERDER - Chemische industrie - Fortinet, SCCM, Intune


Functie

Regio Antwerpen

Met meer dan 20 jaar ervaring op de teller is dit bedrijf gegroeid tot een internationaal gekende organisatie. Het gaat om een innovatieve onderneming gespecialiseerd in de ontwikkeling en productie van fotografisch apparatuur en medische beeldvorming. De vestiging in de regio Antwerpen telt momenteel 200 werknemers en met een sterke groeistrategie voor ogen zijn ze op zoek naar een ervaren Systeem- en Netwerkbeheerder.


Systeem- en Netwerkbeheerder – Functie

  • Projectwerk : jij neemt de IT infrastructuur projecten voor jouw rekening.
  • 3rd line ondersteuning : waarborgen van een optimale infrastructuur werking.
  • Het beheer van virtuele servers , back - upsystemen , firewalls en netwerkswitches .

Jouw profiel

Systeem- en Netwerkbeheerder - Profiel

  • Je bent in het bezit van een hoger IT diploma en je kan terugkijken op een aantal jaar ervaring .
  • Je hebt een sterke kennis van netwerkbeheer: DHCP, DNS, Cisco, Fortinet, switches en routing.
  • Hierbovenop heb je ervaring met het waarborgen van systeemprestaties mbv monitoring software.
  • Storingen, incidenten en onregelmatigheden identificeren
    Een diagnose stellen en corrigerende maatregelen toepassen
  • Toegangsrechten bepalen en opvolgen naargelang de karakteristieken van de gebruikers of de diensten
  • Technische beheerprocedures, gebruiks- en veiligheidsprocedures van de informatica infrastructuur opstellen
  • De configuratie en architectuur van de informatiesystemen opvolgen en bijwerken naargelang de ontwikkelingen
  • Prestaties van het informatiesysteem analyseren
    Maatregelen voorstellen voor de verbetering van de kwaliteit, de veiligheid en de productiviteit

Aanbod

Systeem- en Netwerkbeheerder - Aanbod

  • Financieel zal jij niets te kort komen, je krijgt namelijk een aantrekkelijk bruto jaarsalaris op basis van jouw ervaring. Jouw expertise en kennis worden beloond!
  • Je ontvangt een volledige waaier aan extralegale voordelen zoals o.a. maaltijdcheques en een uitgebreid verzekeringspakket (incl. dental care).
  • Geniet elk jaar van een financieel extraatje met een interessante bonus die wordt voorzien.
  • Personaliseer je voordelenpakket op basis van jouw levensstijl met het cafetariaplan . Ontdek de mogelijkheden zoals fietseleasing, multimedia-aankopen en meer.
  • Dankzij 32 vakantiedagen heb je voldoende tijd om jouw batterijen op te laden. Een perfecte balans tussen je werk en privéleven.
  • Er zijn flexibele werkuren en een wekelijkse thuiswerkdag , dit maakt dat je jouw werk kan aanpassen op jouw persoonlijke behoeften.
  • Dankzij een onboardingstraject krijg je de kans om de organisatie en systemen te leren kennen. Daarnaast zijn er tal van ontwikkelingsmogelijkheden , dit vertaalt zich in opleidings - en groeikansen .

Deze vacature wordt beheerd door Amy van DTECT.
Meer info? amy@dtect.be

Solliciteren

Amy Raeymakers
0476 72 47 44
amy@dtect.be

Solliciteren