Elke dag analyseer je hun vragen en zoek je naar oplossingen voor eventuele problemen.
Je helpt hen met allerhande vragen over contracten, facturen, verhuizen,...
Tevreden klanten en een goede service is jouw absolute topprioriteit!
Bedrijfsprofiel:
N-Allo is één van de grootste contactcenters van België en biedt bedrijven de mogelijkheid om overal te communiceren, via elk kanaal en op elk moment. Een team van enthousiaste en gedreven medewerkers streeft er elke dag naar om een kwalitatieve dienstverlening neer te zetten voor elke klant.
- Flexibel werken tussen 08:00-20:00 en 1x per maand op zaterdag schrikt jou niet af
- Verbazingwekkende communicatievaardigheden
- Je gaat respectvol om met de privacy van de klanten en hun gegevens
- Fulltime beschikbaar en op zoek naar een job op lange termijn
- Ervaring in deze sector is geen must
- Verloning naar ervaring tussen +/- 2174 - 2625EUR bruto/maand + premies, - Onmiddelijk vast contract van onbepaalde duur, - Terugbetaling trein tickets 100% // Bus tickets 80%, - Opleiding in Mechelen, - Coaching én begeleiding on the job waar je de kneepjes van het vak aangeleerd krijgt, - MC €6 na 65 gewerkte dagen, - 250 euro Eco Cheques per jaar, - Hospitalisatieverzekering, pensioenfonds en sociaal abonnement
- Onmiddelijk vast contract van onbepaalde duur,
- Terugbetaling trein tickets 100% // Bus tickets 80%,
- Opleiding in Mechelen,
- Coaching én begeleiding on the job waar je de kneepjes van het vak aangeleerd krijgt,
- MC €6 na 65 gewerkte dagen,
- 250 euro Eco Cheques per jaar,
- Hospitalisatieverzekering, pensioenfonds en sociaal abonnement