Als serviceraadgever ben je de communicatiedraaischrijf tussen de klant en de werkplaats. Naast een vlot en vriendelijk contact met onze klanten aan de balie, per telefoon en per mail, verwerk je ook alle bijhorende administratieve taken ordelijke en efficiënt. Je zorgt mee voor het inplannen van afspraken, het opmaken van de werkorders en de facturaties. Je werkt probleemoplossend bij eventuele klachten en houdt de klant op de hoogte van de status van het werk.
• Minimum opleiding A2.
• Je houdt van administratie en werkt nauwkeurig.
• Je navigeert vlot door MS office applicaties en bent vlot in het aanleren van
nieuwe systemen.
• Je bent communicatief zeer sterk in het Nederlands en vlot in het Frans.
• Zowel in team als zelfstandig werken en multitasken is voor jou geen probleem.
• Je bent bereid om in beurtrol avonddienst (tot 18u) en zaterdagdienst (tot 16u)
te werken, om de 4 weken.
Een voltijdse, vaste job, een marktconform salaris, een job met veel variatie binnen een stevige bedrijvengroep in de automobielsector.
Ellen Thys
011 22 61 91
info@cheq.be