Job 6 van 7


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker


Functie

Als Customer Service Medewerker ben je het aanspreekpunt van de klanten (B2B) en streef je naar een optimale klanttevredenheid. Je staat in voor de opvolging en verwerking van de binnengekomen orders. Je functie omvat 70% administratie en 30% commercieel werk.

  • Je volgt de orders en betalingen op van A tot Z.
  • Je beantwoordt vragen van klanten en levert oplossingen bij problemen
  • Je behandelt klachten van klanten.
  • Je biedt ondersteuning en geeft input.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een relevante bachelor of master.
  • Je hebt bij voorkeur ervaring in een gelijkaardige functie.
  • Je bent een vlotte communicator in het Nederlands, Engels en Frans.
  • Je hebt een sterke interesse in de Thule-producten.
  • Je bent communicatief en beschikt over een commerciële ingesteldheid.
  • Je kan omgaan met klachten en ‘moeilijke’ klanten.
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)

Aanbod

  • Een voltijdse functie (39u per week) bij een sterk groeiende onderneming die financieel gezond is.
  • Een aangename werkomgeving waar mensen kennis en inspiratie met elkaar delen.
  • Mooie verloning in lijn met jouw ervaring en achtergrond aangevuld met maaltijdcheques, laptop, hospitalisatie- en groepsverzekering.
  • Initiatief en doorzetting wordt sterk geapprecieerd.
  • 29 dagen verlof, in samenspraak met je team vrij op te nemen.

Solliciteren

Axelle Vandevyver
056528899
jobsrv@thule.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht