Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job.
Voor onze gloednieuwe, ultramoderne Hubo-winkel te Asse zijn we op zoek naar werknemers die het verschil willen maken. Opening van de winkel wordt voorzien in juni 2024.
Hou jij van sociaal contact? En heb je graag wat meer verantwoordelijkheid? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!
Wat ga je doen?
Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Daarnaast ben jij mee de drijvende kracht achter de goede sfeer in onze winkel door onze medewerkers te motiveren en stimuleren. Jij ziet het werk en kan prioriteiten stellen, waardoor je iedereen aan het werk kan zetten. Start er iemand nieuw? Dan sta je de Winkelverantwoordelijke bij in het opleiden en begeleiden van de nieuwe medewerker. Jouw verantwoordelijkheidszin komt extra aan te pas bij afwezigheid van de Winkelverantwoordelijke. Jij bent dan verantwoordelijke voor het dagelijks beheer van de winkel.
Je start met een interimcontract van 38u per week.
Wat bieden we je aan?
Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen. Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers.
Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra's, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.
Interesse?