Job 42 van 56


Report this listing

Solliciteren



Assistent-Winkelverantwoordelijke - Hubo Asse


Functie

Hubo is een 100% Belgische organisatie en één van de grootste spelers op de doe-het-zelfmarkt. We hebben meer dan 150 winkels, verspreid over heel het land, en 2.300 medewerkers. We zijn een dynamische en financieel gezonde onderneming met werknemers met passie voor hun job.

Voor onze gloednieuwe, ultramoderne Hubo-winkel te Asse zijn we op zoek naar werknemers die het verschil willen maken. Opening van de winkel wordt voorzien in juni 2024.

Hou jij van sociaal contact? En heb je graag wat meer verantwoordelijkheid? Maak jij graag deel uit van een tof, enthousiast team? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Wat ga je doen?

Je haalt energie uit het adviseren van onze klanten zodat ze met de glimlach op het gezicht onze winkel verlaten. Daarnaast ben jij mee de drijvende kracht achter de goede sfeer in onze winkel door onze medewerkers te motiveren en stimuleren. Jij ziet het werk en kan prioriteiten stellen, waardoor je iedereen aan het werk kan zetten. Start er iemand nieuw? Dan sta je de Winkelverantwoordelijke bij in het opleiden en begeleiden van de nieuwe medewerker. Jouw verantwoordelijkheidszin komt extra aan te pas bij afwezigheid van de Winkelverantwoordelijke. Jij bent dan verantwoordelijke voor het dagelijks beheer van de winkel.

Jouw profiel

  • Je hebt al enkele jaren ervaring binnen de DIY-sector of minstens de retail-sector als verkoper of assistent-winkelverantwoordelijke, en je wenst jezelf hierin verder te ontwikkelen.
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en uit de slag trekken in het Frans.
  • Je bent hands-on en kan goed met stresssituaties om.
  • In het weekend werken vormt voor jou geen probleem, je stelt je flexibel
  • Idealiter start je zo snel mogelijk op en wordt er voor jou een training-on-the-job voorzien in een andere Hubo-winkel in de buurt.

Je start met een interimcontract van 38u per week.

  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
  • De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen
  • De administratieve en boekhoudkundige opvolging van de verkoopeenheid realiseren of de gegevens aan de betreffende dienst overmaken
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Wat bieden we je aan?

Een toffe, uitdagende, leerrijke job in jouw buurt, en dit in een 100% procent Belgische organisatie. Jij bent flexibel? Wij ook! Onze winkels hebben o.a. geen collectieve sluitingsperiodes waardoor je hier niet aan gebonden bent voor je vakantiedagen op te nemen. Wij vinden het belangrijk om onze mensen te steunen in persoonlijke groei en ontwikkeling, zo kan je blijven bijleren over onze producten tijdens infodagen en opleidingen bij onze leveranciers.

Hubo is een onderneming in volle groei waar je kansen worden aangeboden. Naast een marktconforme verloning, heb je recht op nog enkele leuke extra's, waaronder ons Employee Assistance Programma en korting op je aankopen bij Hubo.

Interesse?

  • Solliciteer dan snel via onze website, bij vragen kan je altijd terecht op
  • Klik hier als je meer wilt weten over de functie of lees enkele getuigenissen van jouw toekomstige collega's.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht