Job 12 van 20


Report this listing

Solliciteren



Administratief bediende Aankoop


Functie

Wij bieden een compleet dienstenpakket aan van industrieel reinigen, katalysatorwerkzaamheden, shut down management en afvalmanagement. We inspecteren en reinigen de complexe industriële installaties, bedrijfshallen en terreinen van onze klanten.

Voor onze vestiging te Olen zijn wij op zoek naar een administratief medewerker aankoop .

  • Aanvragen van offertes voor de levering van goederen of diensten.
  • Bestellen van producten en diensten.
  • Onderhouden van relaties met onze leveranciers.
  • Opvolgen van klant-, leveranciers- en ordergegevens met behulp van een ERP-systeem.
  • Beoordelen van de geleverde producten en diensten.
  • Beoordelen en evalueren van het inkoop- en leveringsproces.
  • Verantwoordelijk voor de volledige afwerking van facturen van leveranciers. (inboeken van de leverbons, nazicht van de inkomende facturen en aanvragen voor creditnota's,…)
  • Opvolgen van het beschikbare materiaal voor de werknemers. (tankkaarten, tolkaarten, smartphones, ATEX-telefoons, ...)
  • Aanvragen van informatie bij leveranciers en eventuele bijzonderheden bespreken met de aanvrager van de bestelling.
  • Communiceren met de verschillende interne afdelingen.

Jouw profiel

  • Je staat stevig in je schoenen
  • Je bent geboeid door aankoop
  • Je bent een adminstratieve duizendpoot
  • A2 diploma in een relevante richting of een eerste ervaring in een administratieve afdeling.
  • Goed anticiperen en inschatten wanneer producten besteld moeten worden.
  • Resultaatgericht en een echt organisatietalent. Je slaagt erin steeds het overzicht te behouden.
  • Een echte teamplayer die nauw samenwerkt met de verschillende afdelingen.
  • Flexibel en stressbestendig
  • Stabiel en betrouwbaar
  • Communicatief
  • Kennis van SAP en MS Office (Excel, Word, PowerPoint, ...)
  • Professionele dossiers (klantendossiers, vorderingen, ...) voorbereiden en opvolgen (bijwerken, afsluiten, ...)
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Een organisatie boekhoudkundig en administratief beheren
  • Klanten, leveranciers, bezoekers ontvangen en oriënteren
    Boodschappen noteren en afspraken vastleggen
  • Professionele dossiers, verslagen van vergaderingen, ... coderen en archiveren
  • Gegevens voor de opvolging van de activiteit bijwerken (situatieoverzichten, resultatentabellen, ...)
  • Briefwisseling sorteren, verdelen, frankeren en registreren
    E-mails behandelen
  • Verplaatsingen van de verantwoordelijke of van teamleden organiseren
  • Uitvoering van onderhoudscontracten opvolgen en controleren
  • Juridische documenten invoeren en de lay-out verzorgen (contracten, verslagen en vonnissen, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

  • Een vast contract voor een voltijdse functie.
  • Een uitdagende job met veel verantwoordelijkheid waarbij geen enkele dag hetzelfde is.
  • De mogelijkheid om extra opleidingen en cursussen te volgen.
  • Een aantrekkelijk salarispakket met extralegale voordelen zoals een groeps- en, hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, afhankelijk van je ervaring.
  • Je krijgt bovenop de 20 wettelijke vakantiedagen ook nog 12 ADV-dagen die je vrij kan opnemen.

Solliciteren

Jessica Van Looy
3214422256
geel@step2work.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht