Job 12 van 12


Report this listing

Solliciteren



Inhouse consulent


Functie

Ben jij een gedreven professional met een administratief talent en uitstekende communicatieve vaardigheden ?Zoek je een uitdagende rol waarin je betrokken bent bij het wervingsproces en tegelijkertijd je administratieve skills kan inzetten?

De perfecte match tussen de kandidaat en het bedrijf, daar zorg jij voor . Zo draag je elke dag bij aan de groei van het team en het kantoor.

Jouw verantwoordelijkheden als inhouse consulent :

  • Als een echte ondernemer zorg je ervoor dat de vacatures snel en kwalitatief worden ingevuld dmv verschillende kanalen te gebruiken.

  • Je communiceert op een vlotte , vriendelijke en professionele manier met zowel de klant als de uitzendkracht.

  • Eenmaal de puzzelstukjes in elkaar gezet zijn, blijf je verantwoordelijk voor de uitzendkrachten die jij aan het werk zette en blijf je hen tussentijds evalueren en helpen.

  • Je zorgt dat de wekelijkse planning correct is opgemaakt.

  • Je verwerkt zorgvuldig administratieve documenten.

Jouw profiel

Welke eigenschappen zoeken wij?

Je beschikt over:

  • Een bachelor- of masterdiploma (of gelijkgesteld door relevante ervaring).
  • Minstens een eerste werkervaring in een gelijkaardige functie.
  • Een uitstekende kennis van het Nederlands, kennis Engels is een groot pluspunt.
  • Nodige kennis van pc vaardigheden.

Verder ben je iemand die :

  • Een proactieve houding met sterke communicatieve vaardigheden heeft.
  • Ben je goed georganiseerd,kan je multitasken en heb je oog voor detail.
  • Houdt van sociaal contact en graag telefoneren.
  • Een positieve ingesteldheid heeft en ervan houdt om met jouw team samen te werken.
  • Je hebt een snel aanpassingsvermogen en kan goed zelfstandig werken.
  • Contracten voor de outsourcing van diensten opvolgen (betaling, werving, opleiding, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Behandeling van tuchtmaatregelen en relaties met wettelijke instanties opvolgen (arbeidsinspectie, arbeidsrechtbank, ...)
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Opleidingsnoden van het personeel verzamelen en samenvatten
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Werving (cv's sorteren, antwoorden op kandidaturen, ...)
  • De sociale verkiezingen organiseren
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Start People zet iedereen in beweging. Door dagelijks meer dan 10.000 uitzendmedewerkers aan het werk te zetten, zorgen wij ervoor dat ook onze klanten vooruitgaan. Die drive heeft van ons de nummer 2 in de Belgische uitzendmarkt gemaakt, met meer dan 100 kantoren verspreid in heel het land. Wij streven er ook naar dat alle talenten zich bij ons kunnen ontplooien, ongeacht hun afkomst, geslacht of levensstijl. Wij staan dus open voor talenten uit de kansengroepen. Als Start People-collega sta je dus nooit stil. En dat voelt goed. Je wordt immers voortdurend gestimuleerd om je potentieel ten volle te ontwikkelen. Je staat niet aan de zijlijn, maar werkt actief mee aan steeds betere oplossingen. Door je snelle service zorg je er mee voor dat Start People zijn sector steeds voor is. Dat alles in een respectvolle, open en enthousiaste werkomgeving. En reken maar dat ook wij de funfactor niet uit het oog verliezen!


Start People werdt opnieuw verkozen tot EMPLOYEE OF THE YEAR! Het is dan ook "the place to be" voor proactieve doeners. Bij ons ben je geen nummer maar krijg je de kans om je skills te tonen en deze verder te' ontwikkelen in onze talent academy.We investeren volop in jouw ontwikkeling. Wat mag je concreet verwachten :

  • Je werkt van 8u30 tot 17u00.
  • Locatie:3660 Oudsbergen
  • Een competitief loonpakket inclusief extralegale voordelen zoals maaltijdcheques,ecocheques, een bonussysteem,een bedrijfswagen met tankkaart,gsm abbonement,hospitalisatieverzekering.
  • Geniet van 20 wettelijke vakantiedagen en 12 ADV-dagen.Ontvang kortingen op reizen, winkels en pretparken, en neem deel aan leuke teamactiviteiten zoals teambuilding, Family Days en citytrips.
  • Werken met leuke collega's in een leuke sfeer.

Solliciteren

Start People Inhouse Scania
+32 089 /51 85 33

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht