Job 18 van 19


Report this listing

Solliciteren



Dossierbeheerder - Dedicated team


Functie

Als bijstandsverlener op de alarmcentrale:

- Beantwoord je de pechoproepen van VIP-klanten vanuit binnen- of buitenland.

- Door je inlevingsvermogen kan je inspelen op zeer diverse vragen en krijgt het woord "klantendienst" waarde.

- Je verzorgt een goede en kwalitatieve klantenservice.

- Je zorgt ervoor om iedere interventie tot het best mogelijke eind te brengen.

Je komt terecht op een "dedicated team" dat wil zeggen dat je voor klanten vaneen grote autoconstructeur zoals BMW, Jaguar, Landrover, Audi,... hulp op maat zal bieden volgens de verwachtingen en specifieke procdures van deze constructeurs.

Bedrijfsprofiel:

Voor de alarmcentrale bij VAB zijn we opzoek naar gemotiveerde dossierbeheerders en bijstand verleners. Na een interim periode wacht je een vast contract. Je werkt als dossierbeheerder op de alarmcentrale en helpt mensen verder die pech ervaren op technisch, medisch of praktisch vlak. Je zorgt dat ze zo snel mogelijk de beste hulp krijgen die ze nodig hebben.

Ben je communicatief, vlot tweetalig (NL & FR)? Help je graag anderen verder? Werk je graag in shiften Dan is deze job zeker iets voor jou. Wordt jij de persoonlijke held van veel gestrande reizigers?!

Jouw profiel

- Je denkt probleemoplossend.

- Je creëert tevreden klanten door je proactieve houding.

- Je bent empathisch en slaagt er steeds in mensen gerust te stellen.

- Je bent stressbestendig en draagt klantvriendelijkheid hoog in het vaandel.

- Je communiceert helder en spreekt vlot Nederlands, Frans en graag ook een goed woordje Engels. Bijkomende talen zijn geen must maar uiteraard wel een pluspunt.

- Je beschikt over voldoende PC-kennis om vlot nieuwe programma's aan te leren.

- Heb je reeds relevante ervaring als customer service medewerker, contact center agent, helpdesk medewerker, tele-enquêteur, klantendienst medewerker, onthaal of receptie... dan is dat mooi meegenomen.

- Een boeiende functie binnen een aangenaam team. - Een betaalde opleiding van 4 weken bij VAB bij aanvang en verdere training tijdens de werkperiode. - Je ontvangt een goed salaris van +- 3300euro bruto met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van 8 euro / Dag, fietsvergoeding van 0.27 euro netto / afgelegde km, en groepsverzekering. - Bij vaste indienstname kan er ook deels van thuis worden gewerkt indien gewenst.

  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)

Aanbod

- Een boeiende functie binnen een aangenaam team.

- Een betaalde opleiding van 4 weken bij VAB bij aanvang en verdere training tijdens de werkperiode.

- Je ontvangt een goed salaris van +- 3300euro bruto met extralegale voordelen zoals maaltijdcheques van 8 euro / Dag, fietsvergoeding van 0.27 euro netto / afgelegde km, en groepsverzekering.

- Bij vaste indienstname kan er ook deels van thuis worden gewerkt indien gewenst.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht