Job 28 van 28


Report this listing

Solliciteren



Onboarding & Training Specialist


Functie

Headit is op zoek naar een gedreven en communicatieve Training & Onboarding specialist binnen Business Software, regio Antwerpen.

Waar zal je werken?

Een innovatie f bedrijf in business software gericht op ondernemingen. Een heel fijn, bruisend team waar klanten centraal staan en waar ze de dingen nét iets anders aanpakken. Een stimulerende werkomgeving met een fantastisch team aan likeminded collega's!

Wat houdt je rol als Customer Training & Onboarding Specialist in?

  • Als ambassadeur van het bedrijf zorg je voor een perfecte onboarding van de klant.
  • Tijdens de opstart breng je de noden van de kant in kaart en zorg je voor een training op maat.
  • Je geeft software trainingen aan ondernemingen (op kantoor, op locatie en digitaal).
  • Je maakt video's en e-learning materiaal.
  • Je voorziet een optimale nazorg d.m.v. Q&A's, vervolgsessies en behandeling van gerichte vragen over de software.
  • Dankzij je kennis van zake en enthousiasme die je deelt tijdens de training, worden je klanten expert in het gebruik van de software en ambassadeurs van het bedrijf.
  • Je ontwikkelt en verbetert continue de trainingen (fysiek en digitaal) voor de klant, om de onboarding van de klant nog beter en efficiënter te laten verlopen.

Jouw profiel

Wie zoeken we?

  • Je behaalde een Bachelor-/ Masterdiploma of gelijkwaardig door ervaring.
  • Je hebt een eerste ervaring in een relevante positie (customer support, training, customer success, ...).
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en goede kennis Engels.
  • Je hebt een affiniteit met digitalisering en hebt interesse in een Software omgeving.
  • Achtergrond in finance of accounting is een grote plus.
  • Je bent communicatief vaardig, commercieel ingesteld en administratief sterk.
  • Je krijgt energie wanneer je klanten kan verder helpen. Je bent gepassioneerd door klanten support en gaat the extra mile om klanten tevreden te stellen.
  • Je kunt zelfstandig werken en bent ook een enthousiaste teamplayer.
  • Pedagogische, professionele, technische, ... informatie en reglementeringen opvolgen en actualiseren
  • De opleidingsactiviteiten administratief en financieel opvolgen en controleren
  • Het opleidingsaanbod bij (potentiële) deelnemers promoten
    Relaties met partners ontwikkelen
  • Het evaluatieproces voor opleidingen ontwerpen en opstarten
    Studies uitvoeren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • De activiteiten van het pedagogische team plannen en coördineren (opleiders, gespreksleiders, deskundigen, ...)
  • Deelnemers pedagogisch en administratief opvolgen
    Het evaluatierapport opstellen en het aan de financiers, partners, ... voorleggen
  • De organisatie budgettair, administratief en op logistiek vlak opvolgen
  • De pedagogische middelen en noden van de organisatie bepalen
    Acties voor competentieontwikkeling, werving en opleiding, ... opstarten
  • Een dienst of een organisatie leiden
  • Een opleidingsorganisatie coördineren en aanpassen aan de pedagogische, sociale, economische, technische, ... evoluties

Aanbod

Wat mag je verwachten?

Als Customer training & onboarding specialist kom je terecht in een stimulerende werkomgeving in volle ontwikkeling.

Verder word je omringd door collega's die er steeds volledig voor gaan en je warm verwelkomen.

Je ontvangt een aantrekkelijk salarispakket met volledige extralegale voordelen, flexibiliteit, tal van fijne team activiteiten en de mogelijkheid je talenten te ontplooien en persoonlijk te groeien.

Solliciteren

Annabel Joris
0479 59 04 12
annabel@headit.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht