Job 2 van 5


Report this listing

Solliciteren



Business Support Officer (m/v/x)


Functie

AlphaCredit maakt deel uit van de sterke, internationale groep rond BNP Paribas Groep, de grootste bank van het land. Dat maakt van ons een stabiel bedrijf, waar je als medewerker alle ruimte krijgt om je volop te concentreren op ‘het goed uitoefenen van je job’. Bij dat laatste helpen we je bovendien met veel opleidingen en persoonlijke begeleiding. En als je na een tijdje op zoek bent naar een nieuwe uitdaging, hoef je daarvoor niet van werkgever te veranderen. Integendeel: we werken graag mee aan jouw carrièrepad binnen AlphaCredit of de grote BNP Paribas Groep.Naast een actieve carrière begeleiding kan je rekenen op well-being programs, een flexibel loonpakket op maat, een intensief onboarding programma met een interactieve app, een uitgebreid opleidingsaanbod voor iedereen en ook een specifiek traject voor onze talenten. We zetten bovendien actief in op gender equality en maatschappelijk verantwoord ondernemen. We mogen ons dan ook met fierheid een Top Employer noemen.


Jobomschrijving

Bij AlphaCredit stellen we een waaier aan kredietoplossingen voor aan onze klanten, dankzij partnerships in de automobiel- en retailsector en via ons makelaarskanaal. Ter ondersteuning van onze commerciële binnendienst zijn we op zoek naar een nieuwe collega.
Ben jij onze toekomstige Business Support Officer  (m/v/x)?
JOUW FUNCTIE:

  • Je staat onze partners te woord, via e-mail en telefonisch, om hun te helpen en te informeren in verband met onze producten en processen.
  • Je staat in voor de coördinatie tussen de aanvraag van de partners en de andere diensten binnen het bedrijf;
  • Je communiceert en animeert ons productenaanbod, onze tarieven, incentives en promoties naar onze partners;
  • Je ondersteunt het management en de externe commerciële ploeg door het aanleveren van presentaties en rapporten;
  • Samen met je collega’s beheer je een portefeuille van kleine partners met als doel hen te fideliseren en hun productie te verhogen;
  • Je bent verantwoordelijk voor de berekening en betaling van commissies aan de partners;

Jouw profiel

  • In deze dynamische en voortdurend veranderende omgeving zoeken we gemotiveerde mensen met de volgende bekwaamheden:
    • goede communicatievaardigheden, teamspirit en commercieel ingesteld
    • klant- en oplossingsgericht, stressbestendig
    • flexibel in jouw manier van werken
    • autonoom kunnen werken
  • Je hebt een bachelorsdiploma of minstens twee jaar werkervaring.
  • Je spreekt vloeiend Nederlands en Frans, je bent vlot aan de telefoon en je weet perfect hoe je sterke relaties kunt opbouwen met onze partners.
  • Je hebt een goede kennis van Microsoft toepassingen: Word, PowerPoint, Excel, Outlook en internet; Cognos is een pluspunt

Aanbod

  • Een leerrijke functie in een flexibele werkomgeving
  • Een open werksfeer en toffe collega’ s die samen met jou streven naar een hoge klantentevredenheid
  • Talrijke opleidingsmogelijkheden om je kennis en competenties te blijven ontwikkelen
  • Een contract van onbepaalde duur in een groeiend bedrijf binnen een sterke BNP Paribas groep
  • Een competitief salaris, aangevuld met een uitgebreid pakket extralegale voordelen (verzekeringen, maaltijdcheques, extralegale verlofdagen, etc.)
  • Een Flex Income Plan waarbij je jaarlijks je eindejaarspremie (met een vast collectief keuzemoment) kunt omzetten in extra voordelen waaronder een fietsleasing, extra verlofdagen, een wagen,…
  • Focus op work-life balance, waarbij we de mogelijkheid bieden om aan telewerk te doen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht