Job 9 van 9


Report this listing

Solliciteren



Onsite Support Engineer @ Cegeka


Functie

Ben jij op zoek naar een baan waarin je jouw IT-vaardigheden kunt laten schitteren en tegelijkertijd een verschil kunt maken voor mensen? Cegeka staat voor je klaar!

Even voorstellen: wij zijn Cegeka, een vooraanstaand Belgisch full-service ICT-bedrijf dat hoogwaardige oplossingen biedt aan onze klanten. We streven altijd naar maatwerk, zodat we de ideale match kunnen creëren om de doelstellingen van onze klanten te bereiken. Bij ons zijn competenties en karakter essentieel, naast ervaring en ambitie.

Cegeka zoekt enthousiaste onsite First Line Support-professionals voor de regio Lokeren. Je zult werken op verschillende locaties binnen deze regio.

Functieomschrijving:

  • Ondersteunen van gebruikers bij soft- en hardwareproblemen via verschillende kanalen (telefonisch, remote, e-mail, enz.)
  • Oplossen van problemen en behandelen van vragen volgens Service Level Agreements (SLA's)
  • Uitvoeren van installaties, configuraties en het leveren van support voor alle mobiele apparaten binnen het bedrijf met behulp van diverse tools
  • Signaleren van tijdelijke technische problemen en bedreigingen
  • Uitvoeren van regelmatige performance- en beveiligingscontroles
  • Actief meedenken over verbeteringen in customer support en systeembeheer, en het doorvoeren van veranderingen
  • Aannemen, registreren, loggen, opvolgen en afsluiten van meldingen

Jouw profiel

Profiel:

  • Ervaringsniveau: 0 - 5 jaar
  • Schoolverlater, omgeschoold, of iemand met weinig ervaring die graag de eerste stappen in de IT-wereld wil zetten zijn ook welkom
  • Vaardigheden: Analytisch denkvermogen, zelfstandig kunnen werken
  • Talenkennis: Nederlands en Engels
  • Oude versies van informatica- of bureauticasystemen implementeren (tijdelijke oplossing)
  • Een netwerk van informatica- of bureauticamateriaal bekabelen
  • De opvolggegevens van interventies registreren en de informatie doorgeven aan de betrokken dienst
  • Het materiaal en de uitrusting schoonmaken en instellen
  • Een interventie uitvoeren: Ter plaatse of bij klanten
  • De tussenkomsten bepalen op basis van informatie van de helpdesk, de hotline en informatiedossiers

Aanbod

Wat bieden wij?

  • Een dynamische werkomgeving waarin je kunt groeien en jezelf kunt ontwikkelen
  • Een gemotiveerd team van professionals om mee samen te werken
  • Kansen om jouw IT-skills verder te ontwikkelen
  • regelmatige opvolging van een Fieldmanager
  • Een competitief salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden (wagen, tankkaart, groepsverzekering,...)

Solliciteren

Amélie Noten
0479715315
amelie.noten@cegeka.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht