Job 7 van 7


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker


Functie

Als Customer Service Medewerker ben je het aanspreekpunt van de klanten (B2B) en streef je naar een optimale klanttevredenheid. Je staat in voor de opvolging en verwerking van de binnengekomen orders. Je functie omvat 70% administratie en 30% commercieel werk.

  • Je volgt de orders en betalingen op van A tot Z.
  • Je beantwoordt vragen van klanten en levert oplossingen bij problemen
  • Je behandelt klachten van klanten.
  • Je biedt ondersteuning en geeft input.

Jouw profiel

  • Je bent een vlotte communicator in het Nederlands, Engels en Frans.
  • Je hebt een sterke interesse in de Thule-producten.
  • Je bent communicatief en beschikt over een commerciële ingesteldheid.
  • Je kan omgaan met klachten en ‘moeilijke’ klanten.
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De vraag van de klant technisch en commercieel onderzoeken (termijn van fabricatie, beschikbaarheid van producten, kost, ...)

Aanbod

  • Je bent voltijds beschikbaar om als student te werken in juli en/of augustus. Eerdere opstart is mogelijk!
  • Je werkt 39u per week bij een sterk groeiende onderneming die financieel gezond is.
  • Je komt terecht in een aangename werkomgeving waar mensen kennis en inspiratie met elkaar delen.

Solliciteren

Axelle Vandevyver
056528899
jobsrv@thule.com

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht