Je zal nauw samenwerken met de verschillende afdelingen binnen het bedrijf. Daar ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse boekhouding , waaronder het inboeken van aankoop- en verkoopfacturen en de opvolging ervan. Je bereidt betalingen voor en verwerkt ook bank- en kasverrichtingen . Daarnaast is de voorbereiding van de btw-aangifte een belangrijk onderdeel van je takenpakket.
Verder ben je een aanspreekpunt voor klanten en leveranciers . Binnen de functie van AP/AR consultant neem je eveneens het debiteurenbeheer voor je rekening. Soms kan het voorkomen dat je naast je andere taken ook bepaalde administratieve taken uitvoert, zoals mailboxen opvolgen en loonadministratie.
• Open en communicatief
• Je bent een rasechte teamplayer
• Je kan snel problemen identificeren en oplossingen bieden
• Je bent een geboren multitasker
• Je kan prioriteiten stellen
• Je hebt een diploma in accountancy , finance of een gerelateerde sector
• Je hebt al een eerste ervaring als AP / AR consultant
• Je hebt een sterk analytisch vermogen
• Je beschikt over een uitgebreide kennis van het Office pakket
• Je hebt kennis van boekhoudsoftware
• Familiale werksfeer
• Je krijgt een jaarsalaris tussen €28.000,00 – €40.000,00 afhankelijk van je ervaring
• Vast contract van onbepaalde duur
• Je krijgt een eigen wagen met tankkaart of kilometervergoeding
• Werk in uitdagende en boeiende sectoren
• Je krijgt een opleidingsbudget dat je vrij kan spenderen
• Knotsgekke team events
• Maaltijdcheques
• Groeps- en hospitalisatieverzekering
Jasper Wiegmans
32 3 8081758