Job 4 van 10


Report this listing

Solliciteren



Teamcoach facilitaire diensten kinderopvang


Functie

Zorg Leuven ambieert een kwaliteitsvolle en betaalbare zorg voor iedere Leuvenaar, zowel binnen ouderenzorg, kinderopvang als de thuiszorg. De beste zorg en opvang, dat is ons engagement.
Om een goede dienstverlening te garanderen binnen onze pijler kinderopvang zoeken we een teamcoach facilitaire diensten .

Als Teamcoach Facilitaire Diensten ben jij verantwoordelijk voor alle facilitaire diensten en logistieke processen op onze kinderopvanglocaties. Je stuurt een team van 10 logistieke medewerkers aan.

Drie belangrijke pijlers vormen jouw takenpakket:

  1. Het coachen, motiveren en aansturen van de logistieke medewerkers. Dit gaat van het opmaken van de werkplanning, het organiseren van overleg tot het opvolgen van het werk en het coachen van de medewerkers.
  2. Het beheer van de gebouwen. Denk daarbij onder andere aan onderhoud, verbouwingen en uitbreiding van voorzieningen, analyses in het kader van veiligheid, inrichting en vergunningen. Je voorziet ook in een gepaste verdeling van het facilitaire budget.
  3. Het opvolgen van de logistieke processen die ofwel intern door het eigen team of door derden worden verzorgd. We hebben het dan onder meer over de was, catering en schoonmaak.

Samen met de deskundigen organisatie, de coördinator organisatorische processen, de administratieve medewerkers, de verpleegkundigen en het logistieke team vormen jullie het organisatorisch team. Jullie werken nauw samen en denken ook samen na over mogelijke verbeteringen in de dagelijkse werking. Jullie rapporteren aan het diensthoofd organisatie.

In deze functie krijg je de kans om bij te leren en om een echte expert te worden in jouw domein.

Solliciteren kan je hier (https://www.zorgleuven.be/vacatures) via de knop 'online solliciteren' tot en met 15 mei 2024.

Meer informatie:

  • Bekijk zeker de informatiebrochure  (https://drive.google.com/file/d/1any00o5KzHP9L6duv_otr-qRCuwTZ87g/view)voor meer informatie over de functie, de voorwaarden en de selectie.
  • Wens je meer informatie over de selectieprocedure na het doornemen van de informatiebrochure neem dan gerust contact op met de dienst Personeel en Organisatie per telefoon 016 24 82 83 of via P&O_kinderopvang@zorgleuven.be.
  • Meer informatie over onze organisatie vind je op www.zorgleuven.be (http://www.zorgleuven.be).

Jouw profiel

  • Je houdt ervan collega’s gericht te begeleiden (coachen) in hun eigen groei en hebt oog voor zowel talenten van medewerkers als voor aandachtspunten binnen de (werk)organisatie.
  • Je beschikt over sterke planningsvaardigheden en behoudt steeds een blik op overkoepelende doelstellingen.
  • Je communiceert en werkt graag (samen) met mensen.
  • Ervaring in de zorgsector en/of met logistieke processen en gebouwbeheer is geen strikte vereiste maar wel een troef.
  • Diplomavereisten:
    • Je bezit een graduaats- of bachelordiploma.
    • Voldoe je niet aan de diplomavoorwaarden maar beschik je wel over minstens 3 jaar relevante werkervaring laat dan zeker van je horen. In dat geval wordt je kandidatuur nader bekeken. Indien je wordt toegelaten tot de selectie dien je een vervangende niveau-test af te leggen. Ben je hierop geslaagd, dan kan je verder deelnemen.
  • Personeel opleiden in procedures, technieken, werkmethodes, gebruik van materieel en toepassing van de voorschriften
  • Schoonmaakwerkzaamheden plannen en coördineren
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • Procedures, kwaliteitsvoorschriften en methodes uitwerken en verder ontwikkelen (schoonmaak, hygiëne, veiligheid, ...)
  • Contracten voor onderhoud, verzekering, … van de schoonmaakmachines en voertuigen opvolgen
  • Schoonmaakprestaties op verschillende locaties superviseren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Problemen vaststellen (incidenten, kwaliteit, ...)
    Preventieve, corrigerende acties instellen of aanbevelen (organisatie, middelen, methodes, ...)

Aanbod

  • Voltijds contract voor onbepaalde duur (80% is ook mogelijk) Als je slaagt voor de selectieprocedure word je opgenomen in een wervingsreserve (3 jaar geldig, mogelijk verlengbaar). Bij een nieuwe vacature contacteren we de volgende geslaagde kandidaten op deze lijst in volgorde van hun behaalde resultaat.
  • Je startloon is afhankelijk van je anciënniteit. Geldelijke anciënniteit opgebouwd in de publieke sector neem je onbeperkt mee. Voor deze functie is er daarnaast geen beperking van overname van relevante privé-anciënniteit aangezien het een knelpuntberoep is.
  • De functie is ingeschaald op niveau B1-B3
    • Loon van € +/- 2940,86 bruto per maand o.b.v. 0 jaar anciënniteit ingeval van voltijdse tewerkstelling.
    • Loon van € +/- 3365,84 bruto per maand o.b.v. 10 jaar anciënniteit ingeval van voltijdse tewerkstelling.
  • Talrijke aanvullende voordelen zoals hospitalisatieverzekering, maaltijdcheques, ecocheques, bijkomende verlof-en feestdagen, fietsvergoeding of abonnement openbaar vervoer, mogelijkheid tot (elektrische) fiestlease, kortingen via Samenaankoopdienst, ...
    Meer informatie over onze voordelen kan je terugvinden in de informatiebrochure (https://drive.google.com/file/d/1any00o5KzHP9L6duv_otr-qRCuwTZ87g/view).

Solliciteren