Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Assistent Ledenrelaties


Functie

Want bij het grootste ondernemersnetwerk van Vlaanderen werk je aan een duurzamer, digitaler, gezonder en inclusiever Vlaanderen waar het beter is om te ondernemen én om te leven.

Wat je bij Voka doet, doet ertoe. En jij doet ertoe voor Voka. Je kan dan ook rekenen op veel kansen om samen te groeien en samen te ondernemen!

Voka – Kamer van Koophandel Vlaams-Brabant is het meest nabije en invloedrijke professionele netwerk voor ondernemers en leden ondernemingen. Gesteund door de hele Voka-organisatie wil ze als een neutrale, private en representatieve speler het vrij ondernemerschap stimuleren en ondersteunen. In onze provincie vertegenwoordigt Voka – Kamer van Koophandel Vlaams-Brabant ruim 2.100 ondernemingen die tot het grotere Voka-netwerk behoren, dat uit 18.000 ondernemingen over heel Vlaanderen bestaat. Door middel van belangenbehartiging, netwerking en sterk uitgebouwde dienstverlening biedt Voka-KvK Vlaams-Brabant het bedrijfsleven extra slagkracht en ongeëvenaarde ondersteuning. Neem zeker ook een kijkje ook www.voka.be/vlaams-brabant [http://www.voka.be/vlaams-brabant] .

Bij Voka Kamer van Koophandel Vlaams-Brabant zijn we ervan overtuigd dat onze organisatiewaarden - Verbindend, Ondernemend, Samenwerkend, Duurzaam en Innovatief - de sleutel zijn tot ons succes en onze groei. We streven ernaar een inclusieve en duurzame werkomgeving te creëren waar iedereen zich gewaardeerd voelt en waar we gezamenlijk werken aan een betere toekomst. Momenteel zijn we op zoek naar een enthousiaste en gedreven Assistent Ledenrelaties die deze waarden omarmt en ons helpt om onze missie te realiseren.

Jouw profiel

Als Assistent Ledenrelaties ...
speel je een essentiële rol in het bevorderen van deze waarden binnen ons bedrijf en bij onze klanten. Je bent deel van het team ledenrelaties waarin jij het team en de leden mee ondersteunt om zo te komen tot groei van onze onderneming.
Dit doe je onder andere door het beantwoorden van vragen van leden en prospecten rond onze organisatie en hun lidmaatschap. Maar bovenal zal je fungeren als een ambassadeur van onze waarden in al je interacties met klanten en collega's.

  • Je werkt binnen het team relatiebeheerders en plant afspraken voor hen in.

  • Je bent de rechterhand en ontzorgt het team relatiebeheer die door jouw vakkundigheid nog efficiënter en effectiever kan werken.

  • Zo zorg je voor de correcte facturatie en registratie van de lidgelden aan onze leden en ben je het eerste aanspreekpunt voor eventuele vragen rond lidmaatschap of facturatie.

  • Je doet leadopvolging op basis van info van collega’s en/of online aanvragen zodat prospecten nog beter begeleid worden naar een lidmaatschap of een juiste opleiding of adviseur.

  • Je kan relatiebeheerders ondersteunen bij administratief opzoekwerk voor de start van de belactie of campagne.

  • Ondersteuning bij het maken van afspraken met onze grote leden. Ook de voorbereiding en opvolging van deze afspraken volg jij mee op.

  • Databeheer: het up to date houden van onze databank.

  • Je kijkt mee voor het ontzorgen en updaten van de prospectielijst van onze relatiebeheerders door bv te kijken naar de correctheid van de personen die hierin vermeld worden.

  • Je zorgt dat onze verkoopsdocumenten up-to-date blijven en denkt mee na over eventuele nieuwe tools of noden. Zo zorg je dat een aantal templates steeds in orde staan voor gebruik.

  • Mogelijk schakelen we je ook in om regio-events of netwerk-events die we organiseren mee uit te werken (vastleggen locaties, sprekers, doorsturen lijst deelnemers naar persoon die facturatie verwerkt, …).

    De perfecte Assistent Ledenrelaties

  • kan zich identificeren met elk van onze waarden ondernemend, innovatief, duurzaam, verbindend en teamwerk en handelt hier naar

  • is minutieus en houdt van juist en ordelijk werken

  • is zowel administratief sterk als commercieel ingesteld

  • houdt van variatie in zijn of haar taken

  • heeft kennis van werken in CRM systemen

  • kan vlot kan werken in Powerpoint en Excel

  • kan goed en wil graag telefoneren om zo de noden te capteren achter de vragen die gesteld worden

  • heeft bij voorkeur rijbewijs B

  • Klanten: Kleine en middelgrote ondernemingen (kmo's)
  • Telefonische oproepen ontvangen
    Klanten informeren (opvolging van de bestelling, informatie, ...)
  • De betaling van bestellingen opvolgen (voorwaarden, facturatie, ...) of overmaken aan de betreffende dienst (boekhouding, juridische zaken, ...)
  • Een klanten- of prospectenbestand uitwerken
  • Klanten of leveranciers opvolgen
    Oplossingen voorstellen in geval van problemen (levering, garantie, reglement, ...)
  • Klanten: Bedrijven
  • Bestellingen registreren
    Voorwaarden controleren (leveringstermijnen, verpakkingswijze, ...)
    De klant of de verkoper erover inlichten
  • Met de klant onderhandelen over de voorwaarden van de verkoopovereenkomst

Aanbod

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.

  • Het sterke en collegiale Voka - KvK Vlaams-Brabant ecosysteem met een 50-tal prachtcollega’s van allerlei pluimage.

  • Een professionele en dynamische werkomgeving.

  • Een job die zowel uitdaging en afwisseling als een grote mate van autonomie biedt.

  • Een competitief loon met een pakket aan extralegale voordelen.

Jouw werkplek is verdeeld over de Voka Kamer van Koophandel Vlaams-Brabant-kantoren in Vilvoorde en Leuven. Je komt terecht in een team dat op verschillende thematieken werkt en samen onze doelstellingen waarmaakt. Dankzij de vele contacten met andere bedrijven kan je ook jouw persoonlijke netwerk sterk uitbouwen.

Solliciteren