Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Leidinggevende centraal sorteren


Functie

  • Je staat in voor het instellen van de machines, je lost storingen op en zorgt er samen met je collega's voor dat de bestellingen juist en tijdig afgehandeld worden.
  • Je staat dicht bij de inpakmedewerkers/sorteerders, je springt bij waar nodig en stuurt hen op een correcte manier aan.
  • Het maken van planningen is één van je kerntaken.

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal een opleiding TSO of gelijkwaardig in handen
  • Ervaring in de AGF en/of als leidinggevende is een pluspunt
  • Je bent flexibel, communicatief sterk, gemotiveerd en durft initiatief nemen.
  • Je verliest het overzicht over jouw afdeling niet onder tijdsdruk
  • Ervaring met heftruck is een pluspunt
  • Je hebt een basis kennis van MS office programma's.
  • Je beschikt over een goede talenkennis: Nederlands en Engels.
  • De activiteit van de heftruckchauffeurs, voorbereiders van orders, ..., plannen volgens de behandelingsvolgorde van de orders
  • De verdeling van de opslagplaatsen op de site organiseren en het beheer opvolgen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Het beheer van product-, goederen- of grondstofvoorraden organiseren of controleren (codering, rotatie, ...)
  • De bevoorrading organiseren en beheren (controle en opvolging van het verbruik, bestellingen, ...)
  • Het onderhoud van een opslagzone en het materieel controleren
  • Bevoorradingsbehoeften bepalen en bestellingen uitvoeren

Aanbod

  • Je komt terecht in een financieel gezond en groeiend bedrijf in een sector in volle expansie.
  • je maakt deel uit van een dynamische operationele organisatie, die gekenmerkt wordt door een vlakke bedrijfsstructuur en een open en informele werksfeer.
  • De ruimte om initiatieven te nemen en jouw functie verder te ontwikkelen.
  • We bieden een competitief salaris aangevuld met maaltijdcheques, aangevuld met andere extralegale voordelen.

Solliciteren

Brosens
03/340.02.88.
HR@hoogstraten.eu

Solliciteren