Job 38 van 72


Report this listing

Solliciteren



Customer Care Agent


Functie

Interesse? Laat ons zeker weten door jouw cv door te sturen naar stniklaas-office@unique.be


Jobomschrijving

Als Customer Care Agent ben je de schakel tussen de klant, accountmanager, supply chain, warehouse en transporteur. Als vertrouwenspersoon krijg je volledige autonomie om de dagelijkse operationele en commerciële flow te monitoren van A-Z. Hierdoor sta je in nauw contact met je collega's en de klanten. Takenpakket:

  • Dagelijks beheer van orders en het correct verwerken in het ERP systeem
  • Behalen van de collectieve targets
  • Telefonische contacten met klanten, prospecten en accountmanagers ifv verkoop en klantenzorg.
  • Orderverwerking, opmaak en opvolging offertes
  • Opzetten, onderhouden en ontwikkelen van duurzame klantenrelaties
  • Bieden van (product)informatie
  • Creatie nieuwe accounts en opvolgen van betalingen.

Jouw profiel

De ideale customer care agent herkent zich in onderstaande:
  • Tweetalig : NL, en goede kennis FR (mondeling)
  • Denken en handelen op bachelor niveau of hoger
  • Jong van geest, dynamisch, gedreven en veerkrachtig
  • Sereen, integer, stabiel, consistent en betrouwbaar
  • Leergierig : interesse in interieur en techniek
  • Teamplayer

Aanbod

Jij ontvangt:
  • Een competitief salarispakket: brutosalaris + bonus, woon-werkvergoeding, maaltijdcheques, ecocheques, DKV hospitalisatieverzekering + tandzorg
  • Een boeiende en aangename werkomgeving binnen een jong & dynamisch team
  • Alle moderne tools om efficiënt en mobiel te werken (CRM, laptop, VOIP, …)
  • Een stabiele en sterk groeiende onderneming binnen een familiale groep, met sterke kernwaarden en duidelijke visie.
  • Doorgroeimogelijkheden

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht