Job 14 van 38


Report this listing

Solliciteren



Sales Assistant met zeer goede Excel kennis FR/NL/EN


Functie

Bij onze klant maak je deel uit van een dynamisch en innovatief bedrijf dat voortdurend in ontwikkeling is. Wij bieden een open en toegankelijke werkomgeving waarin we ons inzetten voor de ontwikkeling en mobiliteit van onze medewerkers.


Jobomschrijving

Op zoek naar een functie bij een topwerkgever in Evere? Hou u van klantencontacten (B2B) maar bent u ook administratief sterk en heeft een zeer goede kennis Excel (V-Lookups,...) Uw verantwoordelijkheden :

  • Contractbeheer:
Contracten opstellen. Zorgvuldig beheren van alle vereiste documentatie voor contracten. Coördineren en beheren van contractuele documenten
  • Administratief beheer in Sales Force.
  • Beheer van een klantmailbox: Behandelen van lidmaatschapsaanvragen met professionele kennis van Outlook 365.
  • Databasebeheer In Excel.
  • Klantcontact: Contact opnemen met klanten en begeleiding bieden tijdens verkoopsgesprekken.
  • Samenwerking met het verkoopteam : Nauw samenwerken met accountmanagers en coördinatie van verkoopgerelateerde activiteiten.

Jouw profiel

  • Minimaal 2 jaar ervaring in een gelijkaardige rol.
  • Vloeiende beheersing van Nederlands en Frans. Degelijke kennis van het Engels is ook vereist.
  • Zeer goede computervaardigheden, met geavanceerde kennis van Excel.
  • Uitstekende vaardigheden op het gebied van tijdbeheer, probleemoplossing en communicatie.

Aanbod

Wat mag jij verwachten?
  • Salaris: 2400-2700
  • Extralegale voordelen: maaltijdcheques van 8€, 100% terugbetaling van openbaar vervoer , 32 dagen verlof
  • Ervaar een werkomgeving vol plezier en dynamiek
  • Ongoing ontwikkelingskansen
  • Flexibel thuiswerken: na opleiding tot 60% thuiswerken
  • Lange termijn uitdaging : Een opdracht van min. 1 jaar

Solliciteren