Job 17 van 38


Report this listing

Solliciteren



Ervaren Klantenadviseur Key Accounts B2B


Functie

We zijn een wereldwijd toonaangevend bedrijf in Quality of Life Services. We bieden een uitgebreid scala aan diensten, waaronder catering, facilitair beheer en personeelsvoordelen. Onze missie is om de levenskwaliteit van mensen te verbeteren door innovatieve oplossingen te bieden die bijdragen aan hun welzijn, gezondheid en productiviteit. Met decennialange ervaring en een wereldwijde aanwezigheid, streven we ernaar positieve impact te creëren in het dagelijks leven van mensen, zowel op het werk als in hun persoonlijke leven


Jobomschrijving

De Ervaren Klantadviseur zal deel uitmaken van het team Grote Klanten van de Afdeling Klantenservice (AK), en fungeert als exclusief adviseur voor een gedefinieerde portefeuille van grote klanten. Jouw voornaamste verantwoordelijkheden:

  • Je voert het klant-onboardingsproces uit voor nieuwe grote klanten en nieuwe producten in samenwerking met Operationele afdelingen.
  • Je lost complex casemanagement op (incidenten van onze klanten, complexe verzoeken, claims, het sluiten van de cirkel) - hun problemen snel en efficiënt oplossen... dat is wat onze klanten blij maakt!
  • Je werkt samen met de Accountmanagers Verkoop om je portefeuille met Grote Klanten te beheren
  • Je werkt samen met de CX Afdeling (Design Thinking) om processen, klantreizen en klanttevredenheid te vereenvoudigen, optimaliseren en verbeteren.
  • Je deelt feedback van onze klanten met de CX Afdeling om onze processen en klantreizen te verbeteren.
  • Je deelt feedback van onze klanten met de Afdeling Training en Kwaliteit om onze 'first-time resolution' en klanttevredenheid te verbeteren.
  • Je escaleert naar je Supervisor en Klantenzorgmanager wanneer incidenten impact hebben op je klantportfolio.

Jouw profiel

  • Je hebt minimaal 3 jaar ervaring in Klantenservice.
  • Je spreekt en schrijft vlot Nederlands en heeft een goed niveau van Frans en Engels;
  • Je hebt ervaring met grote klanten.
  • Je helpt graag klanten en levert de beste service.
  • Je hebt sterke communicatie- en samenwerkingsskills.
  • Je hebt energie en enthousiasme.
  • Je bent een teamspeler, nieuwsgierig en leergierig.
  • Je bent persoonlijk geloofwaardig met sterke interpersoonlijke vaardigheden.
  • Je bent gedreven en resultaatgericht.
  • Je hebt een positieve en pragmatische houding en een gevoel voor initiatief.

Aanbod

  • Een competitief salaris (2500-3000 of meer afhankelijk van jouw ervaring) met tal van extralegale voordelen.
  • Een aangename werkomgeving in een dynamisch team.
  • Een werkplek in Brussel (centraal Station)
  • Wij bieden jou een opleidingsprogramma met echte ontwikkelingsmogelijkheden, zowel binnen het team als binnen het bedrijf.
  • Een goede balans tussen werk en privé, met mogelijkheid tot thuiswerken 2 à 3 dagen per week;
  • Een ruime keuze aan duurzame maaltijden in ons bedrijfsrestaurant.

Solliciteren