Job 87 van 182


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Medewerker


Functie

Sta je graag in contact met klanten? Ben jij een echte problemsolver? Ga je graag nieuwe uitdagingen aan?

Voor onze klant, een scheepagentuur gelegen in Antwerpen, kijkt Unique Maritiem uit naar een Customer Service Medewerker.

  • Jij verzorgt de administratieve afwikkeling van containerboekingen
  • Je zorgt voor de correcte verwerking van de gegevens die gedeeltelijk per EDI worden aangeleverd
  • Je staat in voor de volledige opvolging van de boekingen tot de aanlevering van de containers op de terminal
  • Je onderhoudt regelematig contact, zowel intern als met klanten, co-agenten en de rederij

Jouw profiel

Herken jij jezelf in onderstaand profiel als Customer service Medewerker?

  • Je behaalde een bachelor logistiek management
  • Je bouwde reeds een aantal jaar ervaring op als customer service medewerker binnen de logistieke sector.
  • Je kan je vlot uitdrukken in het Nederlands en het Engels, zowel in spraak als in schrift. Andere talen zoals bijvoorbeeld Frans en Duits is een pluspunt
  • Je bent IT-vaardig en je bent vertrouwd met het Office-pakket
  • Je bent klantvriendelijk en communicatief
  • Je hebt kennis van logistieke/maritieme processen en hebt productkennis inclusief IMO-lading
  • Een portie stress? Geen probleem voor jou!
  • Je kan zelfstandig scherpe deadlines en prioriteiten stellen
  • Je werkt steeds nauwkeurig en gestructureerd
  • De verdeling van de opslagplaatsen op de site organiseren en het beheer opvolgen
  • Het onderhoud van een opslagzone en het materieel controleren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De bevoorrading organiseren en beheren (controle en opvolging van het verbruik, bestellingen, ...)
  • Prestatiegegevens van het personeel verzamelen (verlof, onderbrekingen wegens ziekte, uuroverzichten, ...)
  • Het beheer van product-, goederen- of grondstofvoorraden organiseren of controleren (codering, rotatie, ...)
  • Betalingen, klachten en terugzendingen opvolgen
  • De internationale logistieke activiteiten opvolgen
  • De ontvangst van bestellingen controleren
    De behandelingsvolgorde bepalen
  • Interne of externe klanten informeren over de behandeling en opvolging van orders
  • De opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Afwijkingen vaststellen
  • De activiteit van de heftruckchauffeurs, voorbereiders van orders, ..., plannen volgens de behandelingsvolgorde van de orders
  • De logistieke activiteiten bij ontvangst, verzending en levering coördineren en controleren
  • Bevoorradingsbehoeften bepalen en bestellingen uitvoeren

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant, is een scheepsagentuur, gelegen in de nabijheid van centrum van Antwerpen.

Wil je graag aan de slag binnen de logistieke sector, maar mis je de juiste achtergrond? Dan is onze opleiding Transport & Logistiek misschien iets voor jou! Meer info via https://www.unique.be/nl/opleiding-transport-logistiek


Dit is wat je mag verwachen van onze klant als Customer service Medewerker:

  • Een vast contract van onbepaalde duur
  • Een interessante verloning in overeenstemming met uw ervaring en competenties
  • Maaltijdcheques €8/gewerkte dag
  • Ecocheques €250/jaar
  • Groeps- en hospitalisatieverzekering
  • Woon-werkvergoeding
  • Glijdende werktijden
  • Een afwisselende job met internationale contacten
  • Bijscholing binnen ons vakgebied en doorgroeimogelijkheden

Is de enige vraag die je nu nog hebt 'waar kan ik solliciteren'? Klik dan snel op de button hieronder en dan neemt een van onze collega's contact met jou op!

Solliciteren

Unique Antwerpen Maritiem (new)
+32 (0)3 201 51 40

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht