Job 12 van 30


Report this listing

Solliciteren



Customer Service Coordinator


Functie

Als Customer Service Coordinator speel je een cruciale rol bij de incubatie van onze

nieuwe venture. Je tekent het customer care proces uit en implementeert het.

Concreet/Verder ben je verantwoordelijk voor:

o Je staat nieuwe klanten bij tijdens het hele proces. Je beantwoordt hun vragen

en helpt hen bij eventuele problemen.

o Je bouwt het customer care proces uit vanuit ervaring vanaf het begin

o Je zorgt voor continue verbeteringen en stelt automatisaties voor

o Je schrikt er niet voor terug om onze partners te contacteren om een

klantenprobleem op te lossen

o Documenteren van geboden oplossingen en contact met de klant onderhouden

totdat het probleem opgelost is

Bedrijfsprofiel:

Technologie evolueert razendsnel. Bij Telenet volgen we dat tempo niet zomaar;

in al ons enthousiasme drijven we het nog op. We zijn mee met de veranderende

verwachtingen van onze klanten én onze mensen. We helpen dus niet alleen

consumenten om voorop te lopen; we moedigen ook jou aan om kansen te

grijpen. Je maakt deel uit van een omgeving waar we je talenten koesteren en al

je kantjes respecteren ¿ ook de kleine. Zo kun jij zijn wie je bent of wil worden.

Van wellbeing-initiatieven tot telewerkopties: bij Telenet mag iedereen zich op

zijn of haar manier ontplooien. Dat geeft een dynamiek die de dingen in

beweging zet en waarmee we alles voor mekaar krijgen. Voor jou, en voor

mekaar. Zo zijn we klaar voor morgen. Wat er ook op ons pad komt.

Jouw profiel

Do you have what it takes?

FR/ENG vlot geschreven en gesproken

o Begrip van NL

o Minimum 3 jaar ervaring als customer service coordinator

o Ervaring met digitale tools

o Een gezonde interesse in home energy en elektrisch rijden

o Affiniteit met technologie

o Empathisch luisteren en de informatie mbt tot klanten issue analyseren en

structureren

Je komt terecht in een bedrijf dat volop in jou investeert, en dat je werkomgeving optimaal aanpast aan wat jij nodig hebt. Zo kun jij je ontplooien en tegelijk waken over je werk-privébalans. Wat we nog in de strijd gooien? o Je krijgt alle ruimte om je expertise verder te ontwikkelen. We stimuleren je persoonlijke groei met interne mobiliteitskansen en uitgebreide leermogelijkheden, maar geven je net zo goed de kans om na verloop van tijd op de pauzeknop te drukken of weer een heel andere weg in te slaan. o Een gevarieerde job waarin je voelbare resultaten neerzet en je stempel drukt. o Een competitief bruto maandloon dat we aanvullen met een heleboel extralegale voordelen. o Het fijne gezelschap van collega¿s die net zo gepassioneerd zijn als jij. o Je staat mee aan de wieg van een nieuwe venture.

  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

Je komt terecht in een bedrijf dat volop in jou investeert, en dat je werkomgeving

optimaal aanpast aan wat jij nodig hebt. Zo kun jij je ontplooien en tegelijk waken over

je werk-privébalans. Wat we nog in de strijd gooien?

o Je krijgt alle ruimte om je expertise verder te ontwikkelen. We stimuleren je

persoonlijke groei met interne mobiliteitskansen en uitgebreide

leermogelijkheden, maar geven je net zo goed de kans om na verloop van tijd op

de pauzeknop te drukken of weer een heel andere weg in te slaan.

o Een gevarieerde job waarin je voelbare resultaten neerzet en je stempel drukt.

o Een competitief bruto maandloon dat we aanvullen met een heleboel extralegale

voordelen.

o Het fijne gezelschap van collega¿s die net zo gepassioneerd zijn als jij.

o Je staat mee aan de wieg van een nieuwe venture.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht