Job 33 van 194


Report this listing

Solliciteren



Management Assistant


Functie

Heb je ooit van de term "administratieve duizendpoot" gehoord? Voor een onze klant in Tongeren hebben we er een nodig! We zoeken geen gewone duizendpoot, we zoeken een bijzonder soort. Een soort die een superkracht heeft in HR-administratie, financiële administratie en Office Management.

Als toekomstige rechterhand van de zaakvoerder zal geen enkele dag hetzelfde uitzien. Je bent inzetbaar op verschillende afdelingen:

HR Administratie:

  • Onderhouden van contacten met het sociaal secretariaat voor HR-gerelateerde topics.
  • Fungeren als aanspreekpunt voor personeel met betrekking tot HR-gerelateerde vragen.
  • Opstellen van sociale documenten
  • Beheren van de loonadministratie en zorgen voor een tijdige verwerking.

Financiële Administratie:

  • Verwerken van betalingen en afhandelen van financiële transacties.
  • Boeken van verkoop- en aankoopfacturen.
  • Scannen en archiveren van inkomende aankoopfacturen.
  • Uitvoeren van debiteurenbeheer en verzenden van aanmaningen indien nodig.

Office Management:

  • Beheren van de voorraad en plaatsen van bestellingen indien nodig.
  • Agendabeheer voor het managementteam en andere relevante partijen.
  • Afhandelen van inkomend en uitgaand mailverkeer.
  • Onderhouden van contacten met externe instanties en leveranciers.
  • Organiseren en coördineren van diverse bijeenkomsten en evenementen.
  • Zorgen voor een georganiseerd en up-to-date archief.

Jouw profiel

De Management Assistant die wij zoeken, kan zich in de onderstaande kenmerken herkennen:

  • Je bent in het bezit van een bachelordiploma of hebt reeds een gelijkaardige relevante ervaring achter de rug
  • Administratieve taken geven jouw veel voldoening.
  • Naast het Nederlands ben je in staat om te communiceren in het Frans, Engels en/of Duits
  • Je vrienden omschrijven je als stressbestendig - flexibel - planmatig
  • Zelfstandig werk uitvoeren, vormt voor jou geen probleem

Ben je helemaal overtuigd na het lezen van deze vacature? Wij horen graag van je, contacteer Chadia, Jens of Noach het nummer 012 24 22 80 of mail jouw cv naar tongeren@unique.be

  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies

Aanbod

Bedrijfsinfo

Onze klant is een toonaangevende speler in de transportsector in de regio Tongeren.


Je komt terecht bij een geweldige werkgever, waar ambitieuze en leergierige kandidaten zich snel thuis zullen voelen. Neem een kijkje naar het aantrekkelijk aanbod:

  • Onze klant biedt jou een 38-urige werkweek, zodat je genoeg tijd hebt om naast het werk van het leven te genieten.
  • Na een geslaagde interimperiode staat een vast contract bij de klant op je te wachten.
  • Naast het aantrekkelijk salaris mag je ook maaltijdcheques in ontvangst nemen.
  • Maar het belangrijkste is dat je deel uitmaakt van een geweldig team!

Solliciteren

Unique Tongeren
+32 (0)12 24 22 80

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht