Job 14 van 52


Report this listing

Solliciteren



Call center agent


Functie

Heb je een eerste ervaring in een call center? En ben je op zoek naar een nieuwe uitdaging binnen de financiële sector?

Dan hebben wij de job voor jou!

Wat wordt er van jou verwacht?

De afdeling is verantwoordelijk voor het voeren van outbound calls om klanten de mogelijkheid te bieden hun debetstand op hun kredietlijn te verhogen. Naast deze campagnes bellen wij ook de bestaande klanten van de verkooppunten op om hen een afspraak in hun filiaal voor te stellen.

Je beantwoordt vragen van de klanten betreffende de diverse bancaire producten en diensten.

Bedrijfsprofiel:

Tempo-Team is op zoek naar call center agents voor een grote bank in Brussel.

Jouw profiel

- Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans.

- Je denkt klantgericht en bent service-minded.

- Je beschikt over een commerciële flair.

- Telefonisch contact schrikt je niet af.

- Je bent empathisch.

- Je bent stressbestendig.

- Je bent gemotiveerd en teamgericht.

- Je hebt een secundair diploma behaald.

Kan je alles afvinken? Aarzel dan niet en solliciteer nu!

- Een mooie kans om in de bankwereld te komen en een carrière op te bouwen. - Een tijdelijke aanstelling van 6 maanden (verlengbaar) + mogelijkheid van een contract van bepaalde of onbepaalde duur na interim. - Werkuren: 9u30 - 17u30 (37 uur per week) - Thuiswerk is mogelijk. - Maaltijdcheques - Vergoeding transportkosten

  • De magistrale bereiding uitvoeren (producten klaarzetten, wegen, mengen, ...) en vormgeven (zalf, druppels, capsules, ...)

Aanbod

- Een mooie kans om in de bankwereld te komen en een carrière op te bouwen.

- Een tijdelijke aanstelling van 6 maanden (verlengbaar) + mogelijkheid van een contract van bepaalde of onbepaalde duur na interim.

- Werkuren: 9u30 - 17u30 (37 uur per week)

- Thuiswerk is mogelijk.

- Maaltijdcheques

- Vergoeding transportkosten

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht