Je bent het eerste aanspreekpunt per mail en telefonisch. Partners kunnen om verschillende redenen bellen: voortgang van de zaak, verzoek om herziening van de beslissing, etc. Waar mogelijk antwoordt de Frontline direct, anders worden oproepen doorgeschakeld naar een andere afdeling.
Verder sta je ook in de administratieve ondersteuning van het team. Je verwerkt onder andere de e-mails met de leaseaanbieding en controleert of alles in orde is voor het nemen van de beslissing. Als dit het geval is, wordt het dossier doorgestuurd naar de afdeling Besluitvorming en anders volgt hij of zij de klant/partner op om de nodige documenten te verkrijgen. De functie omvat een grote verscheidenheid aan administratieve taken.
Bedrijfsprofiel:
Onze klant is gesitueerd in het centrum van onze bruisende hoofdstad. Gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer.
- Telefonisch contact schrikt je niet af.
- Je hebt min. een secundair diploma op zak.
- Je hebt bij voorkeur reeds gelijkaardige ervaring op zak.
- Je bent een echte teamplayer die zich flexibel kan opstellen.
- Je werkt klant- en oplossingsgericht.
- Je kan autonoom werken en bent proactief.
- Tijdelijke opdracht van min. 6 maanden - 9.00 tot 17.00 uur van maandag tot vrijdag, met ten minste één late shift van 10.00 tot 18.00 uur/week - 1 of 2 zaterdagen/maand van 9.00 tot 17.00 uur na de opleiding. - 50% thuiswerk mogelijk na de nodige opleiding en zelfstandigheid - Vergoeding transportkosten - Maaltijdcheques €8,-
- 9.00 tot 17.00 uur van maandag tot vrijdag, met ten minste één late shift van 10.00 tot 18.00 uur/week
- 1 of 2 zaterdagen/maand van 9.00 tot 17.00 uur na de opleiding.
- 50% thuiswerk mogelijk na de nodige opleiding en zelfstandigheid
- Vergoeding transportkosten
- Maaltijdcheques €8,-