Job 19 van 52


Report this listing

Solliciteren



Dossierbeheerder


Functie

Het departement staat in voor de realisatie van alle nieuwe kredietaanvragen, zowel voor professionele als hypothecaire kredieten.

Als dossierbeheerder zijn dit je voornaamste taken:

- De opmaak van akkoordbrieven voor professionele en hypothecaire kredieten.

- De voorbereiding van de voor notaris te verlijden kredietaktes.

- Het vestigen van allerhande soorten waarborgen.

- De beschikbaarstelling van de kredieten.

- Je onderhoudt een nauw contact met het commercieel netwerk en notariskantoren, met het oog op een vlotte, correcte en kwalitatieve verwerking van kredietaanvragen.

- Je rapporteert aan de verantwoordelijke en werkt nauw samen met de andere kredietdepartementen.

Bedrijfsprofiel:

Tempo-Team is op zoek naar een gemotiveerde dossierbeheerder voor onze klant die gelegen is in Brussel.

Jouw profiel

- Je beschikt over een bachelor diploma in een economische, financiële of administratieve richting en bij voorkeur over een relevante werkervaring.

- Ervaring in kredieten is een pluspunt.

- Je bent bij voorkeur tweetalig (NL, FR).

- Je werkt zeer nauwkeurig, bent sterk in planning en bent resultaatgericht.

- Je bent stipt in het naleven van procedures.

- Je bent een teamplayer, dynamisch en hebt zin voor initiatief.

- Tijdelijke opdracht van min. 6 maanden, verlenging is zeker mogelijk. (mogelijkheid tot optie vast) - Je komt terecht in een dynamisch team. - 37u/week - transportvergoeding - maaltijdcheques

  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren

Aanbod

- Tijdelijke opdracht van min. 6 maanden, verlenging is zeker mogelijk. (mogelijkheid tot optie vast)

- Je komt terecht in een dynamisch team.

- 37u/week

- transportvergoeding

- maaltijdcheques

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht