Je contacteert klanten, herinnert hen er aan dat ze betalingsachterstand hebben en legt hen de gevolgen uit. Je luistert naar de klant en toont begrip voor zijn of haar situatie. Je brengt hen op de hoogte van de verschillende betalingsmogelijkheden en stelt een oplossing voor om te vermijden dat zijn of haar dossier wordt doorgestuurd naar betwiste zaken.
Bedrijfsprofiel:
Een groeiende, dynamische bank gelegen in het centrum van Brussel.
- je hebt reeds ervaring als customer service medewerker of in het debiteurenbeheer;
- je spreekt vlot Nederlands en Frans;
- je bent klantgericht ingesteld en klantencontact schrikt je niet af;
- je bent hulpvaardig;
- je bent mondig en denkt oplossingsgericht.
- tijdelijke opdracht van min. 6 maanden - leerrijke ervaring - doorgroeimogelijkheden - 37u per week - maaltijdcheques twv €8
- leerrijke ervaring
- doorgroeimogelijkheden
- 37u per week
- maaltijdcheques twv €8