Functie
WEngage:
Together for better connections
In 2023 combineerden IPG, In2com en Call-IT hun activiteiten in een nieuw bedrijf met de naam WEngage. Koramic2Engage, het moederbedrijf van WEngage, werd omgedoopt tot WEngage International. Door de krachten te bundelen kan WEngage beter voldoen aan de vraag naar hoogwaardige, uniforme customer contact-oplossingen op basis van de nieuwste technologieën in één en dezelfde virtuele omgeving. Het bedrijf biedt een volledig spectrum van klantcontactdiensten en werkt 'samen voor betere connecties’. Dankzij de groeiende vraag van internationale klanten en een uniek aanbod is WEngage in staat om haar aanwezigheid in Europa verder uit te breiden.
Jobomschrijving
Wil jij als
Customer Service Medewerker
laten onderdompelen in de boeiende wereld van
Telenet
? En is het jouw ambitie om klanten verder te helpen? Dan ben jij de geknipte
Customer Service Medewerker
voor ons!
Als
Customer Service Medewerker
- Heb jij dagelijks contact met de klanten
- Luister jij naar de vragen van de klanten en tracht je een oplossing te vinden voor hun
- Zet jij de klanten op de 1ste plaats
- Weet jij op een enthousiaste manier producten voor te stellen en met succes te verkopen
- Werk jij nauw samen met een super tof team en leidinggevende
- Hou jij van een dynamische werkomgeving en draag je collegialiteit hoog in vaandel.
Klinkt dit als muziek in jouw oren? Dan krijg je zeker niet genoeg van het volgende..
Personeelsfeestjes, teambuildings, een frietkar, leuke incentives m.a.w.
A GREAT PLACE TO WORK
daar staat WEngage in Weert voor.
Jouw profiel
Een
Customer Service Medewerker
is bij voorkeur:
- Iemand die niet meer in lange files wilt staan.. hallo
THUISWERK!
-
Klantgericht
en je hebt
commerciële feeling
- Iemand die graag
telefoneert
voor jou is geen enkele vraag teveel
-
Creatief
in het oplossen van problemen en kan je ten alle tijde jouw kalmte bewaren
- Iemand die graag
zelfstandig
werkt
- Een
multitasker
en dit is dan ook jouw middle name: je houdt er dus van om met
verschillende taken
tegelijk bezig te zijn, waarbij je toch steeds het overzicht kan bewaren
- Een
spraakwaterval
: met jouw
enthousiasme
kan je met elke klant een tof gesprek aanknopen. Daarbij doe jij dit feilloos in het
Nederlands
(geschreven & monderling)
- Iemand die
flexibel
is zowel in werkuren als in taken
- Zeer
gemotiveerd
motivatie is belangrijker dan ervaring
Aanbod
Voor jouw engagement als
Customer Service Medewerker
krijg je heel wat terug:
- Na de
leerrijke opleiding en begeleiding
werk je
4 dagen vanuit thuis
en 1 dag vanuit Weert.
-
Interne, betaalde opleiding en coaching
tijdens jouw tewerkstelling. Door de continue opvolging kan je alle kansen binnen het bedrijf grijpen.
- De
ideale work-life balance
met onze
flexibele werkuren
van maandag tot vrijdag tussen 08u00 en 20u00 en 2 zaterdag per maand tussen 9u00 - 17u30.
- Geniet na
3 maanden anciënniteit
van
extralegale voordelen
zoals maaltijdcheques en een korting van
45% op jouw eigen Telenet abonnement thuis
. Bovendien zitten er
ecocheques
en een
13de maand
bij.
- Thuiswerkvergoeding & reiskostenvergoeding komen ook van pas
- Je komt terecht in
een Belgisch bedrijf
en zal via detachering tewerkgesteld worden, waardoor al je rechten in België behouden blijven (mutualiteit, RSZ, kindergeld, pensioen...) en je
GEEN ziekteverzekering uit Nederland
moet aansluiten..