Job 6 van 9


Report this listing

Solliciteren



Leidinggevend beleidsadviseur belastingen & debiteurenbeheer


Functie

Vakspecifieke activiteiten

Je garandeert dat alle taken in het vakgebied ’belastingen & debiteurenbeheer‘ correct worden uitgevoerd. Je zet de beleidsvisie en wetgeving op een correcte wijze om in de nodige reglementen, besluiten en procedures en werkt een kader uit.

Optimaliseren van werking en organisatie

Je hebt continu oog voor het optimaliseren van de werking en organisatie van je team zodat de doelstellingen op een efficiënte en effectieve manier kunnen worden bereikt. Daarnaast focus je op de verbetering van de financiële processen die doorheen de organisatie lopen en streef je naar een zo efficiënt en digitaal mogelijke werkwijze voor de eindgebruiker.

Adviesverlening en rapportering

Vanuit je eigen vakgebied informeer en adviseer je (interne) klanten, zowel op vraag als proactief, zodat zij een deskundige oplossing aangeboden krijgen voor vragen of problemen. Je onderbouwt je adviesverlening met rapporten.

Leiding geven

Je ondersteunt, coacht, motiveert, inspireert en geeft sturing aan je medewerkers om hen te laten groeien én tegelijkertijd ook te garanderen dat de nodige resultaten worden neergezet.

Verruimende bepaling: op vraag van de algemeen directeur, een afdelingshoofd of je leidinggevende voer je ook andere ondersteunende activiteiten van je eigen dienst of van andere diensten uit.

Jouw profiel

Je talenten

  • Je bent een warme coach die zijn medewerkers ondersteunt in hun groei en motiveert om samen de doelen te bereiken. Je werkt planmatig en resultaatgericht naar je doelen toe zonder daarbij het welzijn van je team uit het oog te verliezen.
  • Je durft kritisch te kijken naar je eigen werking en die van het team, en je gelooft sterk in teamwork en het samen bereiken van onze ambities.
  • Anderen omschrijven jou als een uitstekende communicator, zowel mondeling als schriftelijk. Je hanteert daarbij een positieve, motiverende en klantgerichte communicatie.
  • Je hebt een basiskennis van de algemene wetgeving en de werking van een lokaal bestuur.
  • Je hebt een grondige kennis van de wetgeving en werking van je vakgebied ‘belastingen en debiteurenbeheer’ en een basiskennis van het andere vakgebied ‘meerjarenplanning en boekhouding’.
  • Je hebt een basiskennis Excel.
  • Je gelooft sterk in digitalisering en procesverbetering. Voor jou zijn dit hulpmiddelen om een kwalitatieve en efficiënte dienstverlening te organiseren en informatie op een klantvriendelijke manier beschikbaar te maken.
  • Verandering schrikt jou niet af. Verder voldoe je aan de basiscompetenties van Stad Turnhout. Je bent klantgericht, goed in samenwerken, gericht op verbeteren, organisatiebetrokken en betrouwbaar.

Kan je deelnemen?

  • Je hebt tenminste een masterdiploma (of gelijkgesteld).
  • De budgettaire opvolging uitvoeren en toezicht houden op de boekhoudkundige afsluitingen en inventarisverrichtingen
  • De activiteiten van een team coördineren
    Een organisatie leiden

Aanbod

  • Een voltijdse contractuele functie van onbepaalde duur in de graad Av (A1a, A1b, A2a)
  • Je geïndexeerde brutomaandwedde bedraagt minimaal (Av) 3.714,32 euro. Je kan relevante werkervaring meenemen onder bepaalde voorwaarden. Voor meer informatie hierover kan je terecht bij Personeelspunt.
  • We bieden tal van extra voordelen aan: maaltijdcheques (8 euro per gewerkte dag), ecocheques (100 euro pro rata je tewerkstellingscoëfficiënt), fietsvergoeding of volledige terugbetaling van je abonnement openbaar vervoer, mogelijkheid tot fietsleasing, eindejaarstoelage, gratis hospitalisatieverzekering, tweede pensioenpijler (= aanvullend pensioen bovenop het wettelijk pensioen), lidmaatschap van de Gemeenschappelijke Sociale Dienst Lokale Besturen in Vlaanderen (gsd-v).
  • Diverse kansen om jezelf verder te ontwikkelen door het volgen van opleidingen en studiedagen, deelname aan projecten, …
  • Een organisatie die sterk inzet op een duurzame loopbaan en op een gezonde balans tussen werk en privé. We coachen medewerkers in hun loopbaan en bieden binnen een voltijdse werkweek van 38 uur glijdende werktijd, thuiswerk en een soepele vakantieregeling waarbij je als voltijdse medewerker jaarlijks recht hebt op 33 vakantiedagen aangevuld met 14 feestdagen. Wij volgen het verlofstelsel van de publieke sector wat betekent dat je vanaf je indiensttreding recht hebt op betaalde vakantie a rato van de nog te presteren maanden van dat jaar.
  • Plaats van tewerkstelling: Team Financiën – Europeion, Campus Blairon 200, 2300 Turnhout.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht