Job 9 van 9


Report this listing

Solliciteren



CONSULENT MOBILITEIT (m/v/x)


Functie

De acht collega’s van team mobiliteit gaan er elke dag voor om van Turnhout een verkeersveilige stad te maken. Onze missie in een notendop: iedereen moet zich zorgeloos kunnen verplaatsen in onze stad. Wij zetten in op duurzame mobiliteit, verkeersleefbaarheid, een verkeersveilige en kindvriendelijke stad. Ons mobiliteitsplan wordt volop uitgerold.
Bij ambitieuze plannen horen enthousiaste mensen. Ervaring is geen must, wel een troef. We zien graag kandidaten die geloven in duurzame mobiliteit. Je denkt in oplossingen en hebt de drive om je in te zetten voor maatschappelijk relevante mobiliteitsprojecten. Samen wil je onze ambitieuze doelen bereiken. Je weet van aanpakken, kan prioriteiten stellen en haalt energie uit gevarieerde taken en afwisselende contacten. Eén ding is zeker: bij ons wordt het nooit saai.

Herkenbaar? Waar wacht je nog op: solliciteer en samen gaan we onderweg naar een gezonde en verkeersveilige stad! Neem alvast een duik in onze wereld: link naar verkeer en mobiliteit in Turnhout

Hoe draag jij bij tot onze missie

  • Behandel vergunningsaanvragen en geef mobiliteitsadvies voor evenementen en bouwaanvragen.
  • Handel burgervragen af in samenwerking met het loket.
  • Maak en pas aanvullende verkeersreglementen op.
  • Actualiseer de verkeersbordendatabank, stel signalisatieplannen op en volg de plaatsing van verkeersborden op.
  • Ontwerp kleinere verkeerstechnische maatregelen/oplossingen.
  • Organiseer en verwerk de resultaten van verkeersstudies.
  • Draag bij aan de implementatie van een sterk fiets- en deelmobiliteitsbeleid.
  • Stel dossiers op in overleg met collega's (collegebeslissingen, subsidieaanvragen, aanvullende reglementen, PCV-dossiers).
  • Zorg voor een soepel verloop van projecten en evenementen: leid vergaderingen met interne en externe stakeholders. Verslaggeving en opvolging zijn daarbij essentieel.
  • Bouw een relevant netwerk uit binnen en buiten de organisatie.
  • Ondersteun de beleidsadviseur mobiliteit.
  • Blijf groeien! Ontwikkel expertise, volg opleidingen en de ontwikkelingen in je vakgebied, en deel je kennis.
  • Samen met je collega’s kijk je ook waar het beter kan en stel je verbeteringen voor.

Jouw profiel

Met welke talenten overtuig je ons

  • Je hebt inzicht in mobiliteit. Ervaring is een pluspunt en geen vereiste, wel leergierigheid en vermogen om je snel nieuwe materie eigen te maken.
  • Je beschikt over een goede kennis van de wegcode.
  • Je beschikt over de nodige kennis en voldoende technisch inzicht om zelfstandig te werken en problemen te detecteren.
  • Aangezien je veel interactie hebt met burgers, partners en collega’s heb je een goede kennis van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk. Je drukt je zowel schriftelijk als mondeling op een heldere klantgerichte manier uit en past je communicatie aan je doelgroep aan.
  • Projectmatig werken is voor jou geen onbekend terrein. Je weet dit ook in de praktijk toe te passen en kan ideeën, adviezen en initiatieven concreet uitwerken.
  • Je denkt in oplossingen en hebt een flexibele werkhouding.
  • Je gelooft sterk in samenwerken en samen doelen bereiken. Ervaring in het samenwerken met overheden en/of mobiliteitspartners zijn een troef.
  • Je werkt ordelijk, stipt en met het nodige doorzettingsvermogen.
  • Anderen beschrijven jou als een betrokken, betrouwbare collega waarop je kan rekenen.
  • Binnen ons team denk je actief mee na over verbeteringen en optimalisatie van onze werking. Je bent gericht op verbeteren en neemt initiatieven.
  • Je kan vlot overweg met Word, Excel, Powerpoint, Outlook en Teams en je maakt je vlot vertrouwd met de diensteigen applicaties. Daarnaast ben je bereid om opleidingen te volgen.

Kan je deelnemen?

  • Je hebt tenminste een bachelordiploma of een einddiploma van het hoger onderwijs van één cyclus of daarmee gelijkgesteld onderwijs. Ben je laatstejaarsstudent dan moedigen we je aan je ook kandidaat te stellen. Je behaalt je diploma ten laatste op het moment van indiensttreding.
  • Heb je een buitenlands diploma? Bezorg ons bij je sollicitatie minimaal een bewijs dat je de aanvraagprocedure voor gelijkwaardigheid van je diploma bij NARIC Vlaanderen hebt opgestart. Ten laatste bij je aanstelling bezorg je ons het gelijkwaardigheidsbewijs. Meer info: https://www.naricvlaanderen.be/nl/erkenningen/erkenning-buitenlands-diploma.
  • De personeelsleden bewustmaken van en opleiding geven over de benadering van kwaliteit
  • Documenten invoeren en de lay-out verzorgen
    Documenten doorsturen en klasseren
  • Documentatie zoeken, doorsturen of beheren
  • Vergaderingen van de projectgroep organiseren
    Verslagen opstellen
  • Klanten en opdrachtgevers informeren over de vordering van hun dossier en verslagen, vorderingsstaten, tijdspaden, ... doorsturen

Aanbod

  • Een voltijdse contractuele functie van onbepaalde duur in de graad Bv (B1-B3) en de aanleg van een werfreserve.
  • Je geïndexeerde brutomaandloon bij een voltijdse tewerkstelling bedraagt minimaal 2.971,45 en maximaal 4.955,26 euro, afhankelijk van mogelijke overname van je anciënniteit en afhankelijk van je relevante ervaring. Relevante beroepservaring in de privésector of als zelfstandige kan je voor maximaal 8 jaar meenemen (B1, trap 8: 3.280,84 euro). Diensten bij een andere overheid worden onbeperkt meegenomen bij de vaststelling van de administratieve anciënniteiten. Schaalanciënniteit kan meegenomen worden indien bij een andere overheid gelijke of gelijkaardige functies binnen eenzelfde niveau en rang werden uitgeoefend. Wens je je hierover meer informatie of een persoonlijke loonsimulatie: contacteer dan zeker personeelspunt@turnhout.be, T: 014-53 49 90.
  • We bieden tal van extra voordelen: maaltijdcheques (8 euro per gewerkte dag), ecocheques (100 euro pro rata je tewerkstellingscoëfficiënt), eindejaarstoelage, tweede pensioenpijler (= aanvullend pensioen bovenop het wettelijk pensioen), fietsvergoeding of volledige terugbetaling van je abonnement openbaar vervoer, mogelijkheid tot fietsleasing, gratis hospitalisatieverzekering met gunstige tarieven voor gezinsleden, gratis toegang tot de Turnhoutse musea, gratis lidmaatschap van de bib en gebruik van de stedelijke sporthal, gratis kortingspas en verscheidene voordelen via lidmaatschap van de Gemeenschappelijke Sociale Dienst Lokale Besturen in Vlaanderen (gsd-v).
  • We geven jou ruimte om jezelf te ontwikkelen door het volgen van opleidingen en studiedagen, deelname aan projecten, …
  • We zijn een organisatie die sterk inzet op een duurzame loopbaan en op een gezonde balans tussen werk en privé. We coachen medewerkers gedurende hun loopbaan en bieden binnen een voltijdse werkweek van 38 uur glijdende werktijd. Er is de mogelijkheid tot thuiswerk: hiervoor krijg je een performante laptop en gsm. We hanteren een soepele vakantieregeling waarbij je als voltijdse medewerker jaarlijks recht hebt op 33 vakantiedagen aangevuld met 14 feestdagen. Wij volgen het verlofstelsel van de publieke sector: vanaf je indiensttreding heb je recht op betaalde vakantie a rato van de nog te presteren maanden van dat jaar.
  • Gezondheid en welzijn op het werk vinden we heel belangrijk. Dat koppelen wij aan veel bewegen en samen toffe activiteiten doen: er is een groot aanbod aan sportactiviteiten, after work-drinks, jaarlijkse ‘Team Out’, een grootse Fit&Fun-dag, …
  • Team Mobiliteit werkt vanuit de prachtige voormalige legerkazerne van Turnhout: Stadskantoor, Campus Blairon 200, 2300 Turnhout.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht