Job 9 van 39


Report this listing

Solliciteren



Stafmedewerker kwaliteit en beleid S-Plus


Functie

  • Je zet kwaliteitssystemen op en implementeert deze in de werking.
  • Je staat in voor de opvolging en implementatie van het kwaliteitshandboek.
  • Je registreert en analyseert data, en maakt van de resultaten rapporten, presentaties en vertaalt deze in concrete actiepunten.
  • Je neemt actief deel aan de werkgroep kwaliteit, aan overleg rond voortgangsrapportage of beleidsplanning.
  • Je staat in voor het ontwikkelen van kwalitatieve en kwantitatieve bevragingen, enquêtes, focusgesprekken …
  • Je bepaalt accurate indicatoren bij projecten, activiteiten, acties, doelstellingen …
  • Je staat in voor het onderdeel rond kwaliteit in voortgangsrapport en beleidsplan
  • Op basis van het beleidsplan stel je jaarlijks een budget voor het onderdeel kwaliteit op i.s.m. de coördinator strategie en beleid
  • Je bent redactielid van S-Plus Mag en zorgt mee voor inhoudelijke artikels.
  • Je biedt ondersteuning bij de organisatie van onze evenementen.
  • Je bent ondersteuner van werkgroepen en projectgroepen.

Jouw profiel

  • Je beschikt over een bachelor- of masterdiploma. Kennis is belangrijk, maar inzet en goesting om bij te leren zijn dat evenzeer.
  • Je hebt ervaring met kwalitatieve en kwantitatieve bevragingen, enquêtes, focusgesprekken …
  • Je bent creatief in het uitdenken en uitwerken van bevragingen.
  • Door middel van observatie verwerf je inzicht in de werking en in de functie
  • Je bent een uitstekende planner en houd je zelf ook aan planningen en deadlines.
  • Je hebt kennis van het decreet sociaal-cultureel volwassenenwerk (of bent bereid deze kennis te verwerven) en kan dit ook vertalen binnen de werking.
  • Je beschikt over een analytisch en synthetiserend denkvermogen
  • Je denkt oplossingsgericht en hebt aandacht voor detail
  • Je kan eigen kennis en vaardigheden doorgeven aan coördinatoren en educatieve medewerkers, bestuursleden en vrijwilligers.
  • Affiniteit met de doelgroep (kwetsbare) ouderen is een pluspunt.
  • Je bent flexibel, stressbestendig, creatief, klantgericht, initiatiefrijk en een teamplayer.
  • je kan zelfstandig een project uitwerken.
  • Je kan werken met de gangbare softwarepakketten.
  • Een partnernetwerk uitbouwen en mobiliseren (andere overheidsdiensten, verenigingsnetwerk, privébedrijven, ...)
  • Een situatie, een lokale context of een dienstverlening diagnosticeren door het analyseren van economische, demografische, sociale, ... gegevens
  • De doelstellingen en de inzet van mensen en financiële middelen bepalen
  • Verslagen van vergaderingen opstellen
    De besluiten verspreiden
  • Projecten aanmoedigen op lokaal, regionaal, nationaal, Europees, ... niveau
    De realisatie ervan aansturen
  • Projecten of opdrachten in het domein: Sociale, medisch-sociale, gezondheidssector

Aanbod

Je werkomgeving
S-Plus vzw is een seniorenvereniging die streeft naar de verbetering van de gezondheid en welzijn van senioren en hun volwaardige participatie aan het maatschappelijk en politiek leven. Dat doen we door het aanbieden van een afwisselend aanbod van activiteiten, thema’s en sociale acties.
Iedereen die zich kan vinden in ons aanbod is welkom.

S-Plusmedewerkers werken als een team voor de organisatie en haar doelgroep.

S-Plus vzw is erkend en gesubsidieerd door de Vlaamse Overheid.

Ons aanbod

  • Indiensttreding zo snel mogelijk
  • Wij bieden je een halftijdse job (18 u./week met een vrije vrijdagnamiddag).
  • Een glijdend uurrooster en telewerk helpen je de balans tussen werk en vrije tijd te bewaren.
  • Je komt in een barema B1A, paritair comité 329.01 met extra legale voordelen: maaltijdcheques, 100 % vergoeding woon-werkverkeer (tarief openbaar vervoer).
  • Je kan gebruik maken van een uitgebreid opleidingsaanbod.
  • Je krijgt ruimte om nieuwe en creatieve ideeën te realiseren.

Solliciteren

Rongé Dieter
025150347
dieter.ronge@solidaris.be

Solliciteren