Als logistiek medewerker ("dagmoeder") staat u in voor het logistieke gebeuren op onze zorgafdelingen. U bereidt de leefgroep voor om de maaltijden te laten doorgaan, begeleidt deze en zorgt voor het afruimen nadien. U beheert de afdelingsvoorraden, het linnengebeuren, de drankvoorziening voor onze residenten, maakt de bedden op en ververst deze, etc
U bent vlot in omgang met senioren en kan hun noden gemakkelijk aanvoelen.
U bent flexibel ingesteld, communicatief en beschikt over een gezonde portie kritische ingesteldheid. U beschikt over een goede basis organisatietalent.
Vervangingscontract met optie vast. Jobtime bespreekbaar van 19u per week. Indiensttreding zo snel mogelijk.
U komt als logistiek medewerker terecht op een afdeling die wordt geleid door een hoofdverpleegkundige en waar u naast het zorgteam het dagelijks leven van de bewoners zal optimaliseren.
Er wordt 1 weekend op 2 gewerkt, hetzelfde geldt voor feestdagen. Uiteraard wordt dit met vrije weekdagen gecompenseerd.
U wordt betaald volgens de geldende barema's en toeslagregelingen binnen onze sector, aangevuld met maaltijdcheques, fietsvergoeding.
Inge Moerman
056 68 95 11
inge@terberk.be