Job 11 van 37


Report this listing

Solliciteren



Customer service medewerker


Functie

Als Medewerker Customer Service speelt u een cruciale rol in de ervaring van onze abonnees, zowel huidige als toekomstige. Uw missie? Adviseren, behouden en informeren. U bent de held die hun vragen beantwoordt en hen naar passende oplossingen leidt.

Stel u voor dat u onze klanten helpt bij het kiezen van hun alarmsysteem, of het nu gaat om particulieren die hun huis willen beveiligen of professionals die hun bedrijf willen beschermen. U bent ook verantwoordelijk voor het opvolgen van betalingen en het oplossen van technische problemen.

Jouw profiel

  • Je kan vlot communiceren in het Nederlands en het Frans (minimaal B2-niveau).
  • Je hebt een eerste ervaring met klantenrelaties (persoonlijk of telefonisch),
  • Je bent goedlachs, een goede luisteraar en je weet je gesprekspartner te overtuigen met energie,
  • Je bent handig met computers,
  • Je hebt een grote discipline in het volgen van procedures
  • Je wilt deel uitmaken van een gemotiveerd en behulpzaam team
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Domein: Postorderverkoop
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Domein: Internetverkoop
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Bedrijven
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • Klanten: Particulieren
  • Key accounts opvolgen
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes

Aanbod

Bedrijfsinfo

Met meer dan 30 jaar ervaring, is EPS een van de Europese leiders op het gebied van telebewaking. Als belangrijke en erkende speler, beschermt EPS dagelijks meer dan 520.000 woningen en professionele panden én behandelt daarbij de volledige dossiers van A tot Z, met een klantentevredenheid van 97%


  • Optie vast
  • Een aantrekkelijk salaris
  • Volledige opleiding over onze methodes en materiaal
  • Maaltijdcheques (8€),
  • Hospitalisatieverzekering,
  • Groepsverzekering,
  • Een bijdrage in de vervoerskosten,
  • Flexibele werkuren gedurende 5 dagen per week van maandag tot zaterdag, tussen 8.00 en 19.30 uur
  • Werkplaats: Anderlecht (minder goed bereikbaar met openbaar vervoer)
  • Start 01/07

Solliciteren

Start People Call M BXL & Wallonie
038/024 31 51 55

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht