Job 12 van 37


Report this listing

Solliciteren



Dossierbeheerder - Bpost


Functie

Als dossierbeheerder zal je schriftelijke klachten van klanten behandelen op de Key Account Service Desk .

Je krijgt via mail klachten binnen van onze grote klanten. Je controleert eerst in het systeem of deze al geregistreerd werd of niet.

Indien niet, registreer je alle informatie correct en vraag je indien nodig ontbrekende info op.

Je onderneemt actie:

  • je start een onderzoek en informeert je bij een lokaal kantoor of andere afdelingen
  • je zet de info correct in het systeem
  • je stelt de klant vragen indien er onduidelijkheden zijn
  • je doet een terugbetaling
  • je houdt de klant via mail op de hoogte

Af en toe word je ook ingeschakeld om telefoons te beantwoorden, maar dit is in mindere mate.

Jouw profiel

  • je werkt nauwkeurig , bent klantgericht en stressbestendig
  • je hebt een grote zin voor verantwoordelijkheid en beseft dat er op jou gerekend moet kunnen worden
  • je bent leergierig, matuur en dynamisch
  • je bent zeer goed tweetalig Nederlands/Frans en je hebt bij voorkeur ook een goede basis van het Engels
  • je hebt minimum een A2-diploma behaald
  • je kan een eerste gelijkaardige ervaring voorleggen
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Key accounts opvolgen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Domein: Internetverkoop
  • Klanten: Key accounts
  • Klanten: Bedrijven
  • Domein: Postorderverkoop
  • Klanten: Particulieren

Aanbod

Bedrijfsinfo

Wat je functie ook is, bij Bpost heb je impact op het dagelijks leven van mensen. Elke dag brengen we, vandaag meer dan ooit, brieven en pakjes op de juiste bestemming. En zo brengen we ook mensen dichter bij elkaar. Niemand is zo verweven met de maatschappij. En mocht je daar deel van uitmaken, dan daar mag je terecht fier op zijn.

Onze klant is gelegen in Neder-Over-Heembeek ; makkelijk te bereiken met de auto en het openbaar vervoer.


  • Leerrijke, boeiende job
  • Kantooruren (9 tot 5)
  • Klein, leuk team
  • Locatie: Neder-over-Heembeek
  • Opstart: 1/7/24
  • Op termijn is af en toe thuiswerk mogelijk met 2,5€ netto per geswertke dag.
  • Opdracht al zeker tot juli. Mogelijkheid tot verlenging nadien
  • Kantooruren: maandag - vrijdag van 8u tot 17u
  • Betaalde opleiding voorzien door de klant
  • Na een inwerkperiode van 2 tot 2,5 maanden voltijds op kantoor werk je 3 dagen per week thuis en 2 dagen per week op kantoor
  • Bruto maandloon van €2441,26 , aangevuld met maaltijdcheques van €8 per gepresteerde dag en sociaal abonnement

Solliciteren

Start People Call XL BXL & Wallonie
024/31 51 55

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht