Functie
Als
dossierbeheerder
zal je schriftelijke klachten van klanten behandelen op de
Key Account Service Desk
.
Je krijgt via mail klachten binnen van onze grote klanten. Je controleert eerst in het systeem of deze al geregistreerd werd of niet.
Indien niet, registreer je alle informatie correct en vraag je indien nodig ontbrekende info op.
Je onderneemt actie:
-
je start een onderzoek en informeert je bij een lokaal kantoor of andere afdelingen
-
je zet de info correct in het systeem
-
je stelt de klant vragen indien er onduidelijkheden zijn
-
je doet een terugbetaling
-
je houdt de klant via mail op de hoogte
Af en toe word je ook ingeschakeld om telefoons te beantwoorden, maar dit is in mindere mate.
Jouw profiel
-
je werkt
nauwkeurig
, bent
klantgericht
en
stressbestendig
-
je hebt een grote zin voor verantwoordelijkheid en beseft dat er op jou gerekend moet kunnen worden
-
je bent leergierig,
matuur
en dynamisch
-
je bent
zeer goed tweetalig Nederlands/Frans
en je hebt bij voorkeur ook een
goede basis
van het Engels
-
je hebt
minimum
een A2-diploma behaald
-
je kan een
eerste gelijkaardige ervaring
voorleggen
-
Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
-
Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
-
Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
-
Opvolggegevens van de activiteiten registreren
Jaarrapporten opstellen
Verbeteringen voorstellen
-
Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
-
Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
-
Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
-
De activiteiten van een team coördineren
-
Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
De resultaten analyseren
Aanpassingen doorvoeren
-
De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
-
Key accounts opvolgen
-
Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
-
Domein: Internetverkoop
-
Klanten: Key accounts
-
Klanten: Bedrijven
-
Domein: Postorderverkoop
-
Klanten: Particulieren
Aanbod
Bedrijfsinfo
Wat je functie ook is, bij
Bpost
heb je impact op het dagelijks leven van mensen. Elke dag brengen we, vandaag meer dan ooit, brieven en pakjes op de juiste bestemming. En zo brengen we ook mensen dichter bij elkaar. Niemand is zo verweven met de maatschappij. En mocht je daar deel van uitmaken, dan daar mag je terecht fier op zijn.
Onze klant is gelegen in
Neder-Over-Heembeek
; makkelijk te bereiken met de auto en het openbaar vervoer.
-
Leerrijke, boeiende job
-
Kantooruren (9 tot 5)
-
Klein, leuk team
-
Locatie:
Neder-over-Heembeek
-
Opstart:
1/7/24
-
Op termijn is af en toe
thuiswerk
mogelijk
met 2,5€ netto per geswertke dag.
-
Opdracht al zeker tot juli. Mogelijkheid tot verlenging nadien
-
Kantooruren: maandag - vrijdag van 8u tot 17u
-
Betaalde opleiding voorzien door de klant
-
Na een inwerkperiode van 2 tot 2,5 maanden voltijds op kantoor werk je 3 dagen per week thuis en 2 dagen per week op kantoor
-
Bruto maandloon van €2441,26
, aangevuld met
maaltijdcheques van €8
per gepresteerde dag
en sociaal abonnement
Solliciteren
Start People Call XL BXL & Wallonie
024/31 51 55