Job 14 van 37


Report this listing

Solliciteren



Dossierbeheerder nalatenschappen


Functie

Als dossierbeheerder « Nalatenschappen », is uw opdracht gevarieerd en omvat deze een hele reeks taken met betrekking tot het beheer van nalatenschappen.

Uw belangrijkste taken zijn de volgende:

  • Zorgen voor het administratieve beheer van de rekeningen en contracten van overleden klanten met inachtneming van de verschillende operationele, juridische, fiscale procedures (blokkering van tegoeden, betaling van facturen, diverse controles en aangiften).
  • Zorgen voor een professionele en dynamische relatie met de erfgenamen, notarissen en externe organisaties (FOD, advocaten, enz.)
  • Regelmatig contact onderhouden met de klantenadviseur door uw expertise ter beschikking te stellen.
  • Zorgen voor het behoud van de activa in relatie met de klantenadviseur.
  • De risico's van een dossier beoordelen en waarschuwingen en acties ter voorkoming daarvan uitvoeren.
  • De leiding nemen over complexe operaties, zowel wat betreft de tegoeden van de cliënt als in de relatie met de erfgenamen of de vereffening van de nalatenschap.
  • De nalatenschap analyseren, passende oplossingen voorstellen en instructies uitvoeren voor de vereffening van tegoeden (verkoop, overdracht van effecten, enz.)

Jouw profiel

Vaardigheden:

  • U werkt graag nauwkeurig en zorgvuldig.
  • U respecteert de procedures en termijnen.
  • U bent polyvalent en flexibel.
  • U hebt de capaciteit om zich te organiseren en prioriteiten te stellen.
  • U bent teamgericht, vertoont dynamisme en motivatie.
  • U geeft blijk van vriendelijkheid, empathie, discretie en respect.

Kennis:

  • U bent bij voorkeur vertrouwd met bankproducten (betaalmiddelen, kredieten, verzekeringen, waarborgen, bevoegdheden, enz.)
  • U bent vertrouwd met het beheer van klantenrelaties op afstand (telefoon, e-mail...).
  • U kunt zich mondeling en schriftelijk uitdrukken in het Nederlands en het Frans.
  • Kennis van wettelijke voorschriften is een pluspunt (familierecht, erfrecht)
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Bij Beobank maakt u deel uit van een open en dynamische bedrijfscultuur, met een prettige werksfeer waarbij vaardigheden net zo belangrijk zijn als diploma's. We geloven in een mensgerichte benadering en streven ernaar dat elke medewerker zich goed voelt op de werkvloer.

Bij Beobank maakt u deel uit van een cultuur van actie en profiteert u van flexibiliteit: u krijgt de kans om te leren en te groeien.


Wat hebben we te bieden?

  • Naast een competitief salaris op de markt, kunt u profiteren van een aantrekkelijk beloningspakket.
  • Een functie die voortdurend evolueert waarbij u veel zult leren.
  • Een dynamisch team dat initiatief aanmoedigt.
  • Een omgeving die een balans tussen uw professionele en persoonlijke leven bevordert.
  • On-the-job training vanaf het begin in onze kantoren, gecombineerd met een uitgebreid trainingsprogramma op het hoofdkantoor en online.

Solliciteren

Start People Call M BXL & Wallonie
038/024 31 51 55

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht