Job 17 van 37


Report this listing

Solliciteren



Collaborateur du Service à la Clientèle h/f/x


Functie

Na een inloopperiode bent u het aanspreekpunt voor klanten en spelers van Bingoal.

Als Customer Service Agent:

  • beantwoordt u per telefoon en/of e-mail praktische en technische vragen (het aanmaken van een account, spelprocedures, ...) van klanten en spelers
  • luistert u aandachtig, communiceert u respectvol en zoekt u proactief naar oplossingen om een kwalitatieve en vlotte afhandeling te garanderen aan de klanten en spelers
  • coördineert u, wanneer nodig, met de verschillende afdelingen (IT, marketing, ...)
  • draagt u bij tot de voortdurende verbetering van de dienstverlening aan klanten en spelers en de werking van het team

Jouw profiel

  • U hecht veel belang aan klantentevredenheid en de kwaliteit van de service
  • U bent stressbestendig, kan snel handelen en blijft in alle omstandigheden professioneel
  • U neemt graag initiatief, werkt oplossingsgericht en bent steeds op zoek naar mogelijkheden om te evolueren
  • U bent een teamspeler en draagt bij tot het creëren en behouden van een goede (en leuke) werkplek
  • Ervaring in een soortgelijke functie is een pluspunt
  • U spreekt vloeiend Nederlands en hebt een goede kennis van het Frans
  • U kan makkelijk overweg met technologieën en kan vlot werken met Excel
  • U bent bereid in Brussel (Laeken) te werken en heeft flexibele avond- en weekenduren
  • Affiniteit met sport, paardenrennen en/of kansspelen is een troef
  • Key accounts opvolgen
  • Domein: Internetverkoop
  • Acties van de commerciële dienst, logistieke dienst, productieafdeling, ... coördineren bij de lancering van nieuwe producten of promotiecampagnes
  • Uitwerken van of bijdragen aan de klantenstrategie
    De jaaractieplannen en de doelstellingen van de dienst bepalen
  • Acties uitvoeren ter ondersteuning van het personeelsbeheer (aanwerving, opleiding, ...)
  • Prestatie-indicatoren voor de dienst uitwerken
    De resultaten analyseren
    Aanpassingen doorvoeren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Opvolggegevens van de activiteiten registreren
    Jaarrapporten opstellen
    Verbeteringen voorstellen
  • Klantendossiers administratief opvolgen (controle van de betalingen, leveringen, ...)
  • Domein: Postorderverkoop
  • De opmerkingen van de klanten verzamelen en doorsturen naar de dienst productie, marketing, onderzoek, ontwikkeling, ...
  • Kwaliteitsprocedures van de klantendienst uitwerken of verder uitwerken
    Controleren of kwaliteitsprocedures toegepast worden
  • Oplossingen voorstellen als antwoord op de klachten van de klanten of het dossier doorsturen naar de geschillendienst, de logistieke dienst, ...
  • Klanten: Bedrijven
  • Klanten: Key accounts
  • Uitwerken van middelen voor informatieverwerking en communicatie
    De aanpassing van informatiesystemen voorstellen
  • Klanten: Particulieren

Aanbod

Bedrijfsinfo

Bingoal is een Belgisch bedrijf met meer dan 30 jaar ervaring in het aanbieden van online en offline sportweddenschappen, paardenrennen en casinospelen. Vandaag is Bingoal een dynamisch en ambitieuze onderneming die op zoek is naar gepassioneerde Customer Service Agents.


  • Een boeiende job met veel verantwoordelijkheden, ontwikkelingsmogelijkheden en taken die een echte impact hebben binnen Bingoal
  • Werken binnen een bedrijf waarin een cultuur van zelfontplooiing en -ontwikkeling heerst
  • Een dynamische en flexibele omgeving waar open communicatie erg gewaardeerd wordt
  • Een contract van onbepaalde duur, met aantrekkelijke loonvoorwaarden en extralegale voordelen naargelang uw ervaring en vaardigheden
  • Een kantoor in het noorden van Brussel (Laken), gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer

Solliciteren

Start People Call M BXL & Wallonie
038/024 31 51 55

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht