Job 7 van 17


Report this listing

Solliciteren



Deskundige Personeelszaken


Functie

Als deskundige personeelszaken werk je binnen de directie Samenleving van stad Leuven en rapporteer je rechtstreeks aan de directeur Samenleving.

Je werkt nauw samen met de afdelingshoofden en de zakelijke teams van de vzw’s, met de personeelsdienst van de stad Leuven, de stafdienst en het team dagelijks beheer van de directie Samenleving.

Je geeft advies inzake personeelsgebonden regel- en wetgeving en zorgt voor een kwaliteitsvolle dienstverlening aan de medewerkers van de EVA vzw DiversLeuven, EVA vzw Stedelijk Jeugdwerk Leuven en de verbonden vzw Jeugdhuis Leuven en vzw Grondplan.

Als deskundige personeelszaken ben je een aanspreekpunt voor personeelsgerelateerde vragen zoals o.a. over tijdsregistratie, tijdskrediet, arbeidsprocedures, loopbaanvragen, opvolging van de individuele vormingsplannen, …

Je staat in voor de personeelsadministratie. De opmaak en opvolging van personeelsdossiers, arbeidsovereenkomsten en bijhorende documenten zijn je niet vreemd. Nieuwe medewerkers worden door jou wegwijs gemaakt in de organisatie. Je zorgt ervoor dat ze vlot aan de slag kunnen gaan door hen te voorzien van alle werkbenodigdheden, mailaccount, toegangsbadges… Bij ontslag of uitdiensttreding weet je welke procedures en documenten er nodig zijn.

Je zorgt voor een stipte en correcte loonverwerking (incl. woon-werkverkeer, maaltijdcheques, eindejaarspremie) en de uitbetaling van de verloning. Je werkt hiervoor nauw samen met de sociale secretariaten.

Je werkt ondersteunend voor het personeelsbeleid met aandacht voor het welbevinden van de medewerkers. De opvolging van werving en selectie is bij jou in goede handen. Je deelt je kennis over personeelsbeleid met de leidinggevenden en de medewerkers.

Je werkt aan de automatisering en digitalisering van de personeelsprocessen en blijft op de hoogte van evoluties binnen domein van personeelsbeheer en personeelsbeleid.

Jouw profiel

Je hebt ervaring in personeelszaken (beheer/administratie en beleid)

Je hebt kennis van sociale wetgeving en/of kan de juiste kanalen aanspreken om correcte info te krijgen.

Je kan vlot werken met courante MS office pakketten (outlook, word, Excel)

Je werkt nauwgezet en kan zelfstandig werken

Je bent sterk in communicatie en je gaat vertrouwelijk en discreet om met informatie

  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen

Aanbod

Je komt terecht in een fijn en enthousiast team met respect voor een goede work-life balance. Daarnaast bieden we jou:

  • Een voltijds contract van bepaalde duur van 1 jaar (met mogelijkheid tot verlenging)
  • Verloning tussen 2678,22 euro bruto en 4689,96 euro bruto volgens PC329.01 – graad A1. Aantoonbare relevante werkervaring kan worden overgenomen (max. 20 jaar)
  • Opleidings- en ontwikkelingsmogelijkheden.
  • Flexibele werkomgeving met uitgebreide verlofregeling, mogelijkheid tot thuiswerk.
  • Extralegale voordelen: maaltijdcheques, fietsvergoeding of gratis openbaar vervoer van en naar het werk,

Solliciteren

Dienst diversiteit en gelijke kansen
016 27 28 80
diversiteit@leuven.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht