Na een
grondige opleiding van 2 à 3 maanden
, treed je in dienst op een van de kantoren in Vlaanderen (Leuven). Je krijgt de verantwoordelijkheid voor het opzetten en beheren van klantendossiers, waarbij je zorgdraagt voor een uitstekende dienstverlening aan onze klanten:
Jij bent het gezicht voor nieuwe klanten in de regio;
Proactief contact via mail, fysiek of digitaal loket, en telefonisch;
Detecteren van klantbehoeften en aanpassen van dienstverlening;
Opstarten en opvolgen van klantendossiers.
Bedrijfsprofiel:
Gedreven organisatie met klantgerichte focus
Diensten voor het starten van een eigen zaak, sociale zekerheid voor zelfstandigen, en specifieke verzekeringsproducten
Meer dan 163.000 zelfstandigen en 90.000 vennootschappen vertrouwen op hun diensten
Jouw profiel
Bachelor diploma of gelijkwaardige ervaring, idealiter in Rechtspraktijk;
Klantgerichte werkervaring;
Sterke communicatieve vaardigheden en overtuigingskracht;
Uitstekende kennis van het Nederlands;
Bereidheid om complexe wetgeving en variatie in het aanbod aan te pakken;
Teamspeler met lange termijn engagement.
Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
Aanbod
Op maat gemaakte opleiding;
Aantrekkelijk salaris tussen
€2800-€3250bruto/maand;
Interessante extralegale voordelen:
Maaltijdcheques: €8,00;
Onkostenvergoeding bij structureel telewerk: €148,73;
Internetvergoeding telewerk: €20,00;
Mooi aantal verlofdagen: 38 dagen;
Anciënniteitsverlof: 1 dag na 1 jaar, en 1 dag per 5 jaar;
Anciënniteitspremies: Bij 10, 25, en 35 jaar dienst;
Ecochèques: €250;
Sport- en cultuurcheques: €100;
Kerstpremie: €40 + €40 per kind;
13de maand + vakantiegeld;
Niet-recurrente resultaat gebonden bonus: Uitbetaald in september;
Niet-recurrente jaarpremie: Uitbetaald in februari;