- Je staat in voor de eerstelijnsopvang van de binnenkomende telefoons, e-mails en chatoproepen van klanten met vragen over hun bankkaarten, limietverhogingen, licht technische problemen met online of mobiel bankieren, etc.
- Je beantwoordt vragen en je lost problemen op in verband met de installatie, de configuratie en het gebruik van de KBC-producten voor elektronisch bankieren.
- Je verhoogt kaartlimieten, je deblokkeert geblokkeerde kaarten, helpt nieuwe klanten hun weg te vinden in de administratie.
- Voor niet-courante problemen en klachten kan je terugvallen op een meer ervaren en gespecialiseerde collega van Operational Support.
Bedrijfsprofiel:
24+ is het Customer care center van KBC. Ze verzorgen de administratieve en niet-commerciële ondersteuning van klanten, en de administratieve ondersteuning van kantoren, verzekeringsagenten, ect.Om de groei van het bedrijf mee te ondersteunen, zijn ze voor de afdeling "homebanking" op zoek naar:
8 Customercare medewerkers: 1 NL en 1 NF. De opstart is voorzien op 13/05/2024.
- Je bent communicatief en klantgericht, je houdt van contacten met klanten en bent empathisch.
- Je weet informatie bevattelijk over te brengen en kan klachten op een diplomatische manier opvangen.
- Je bent behulpzaam en collegiaal ingesteld.
- Je spreekt feilloos Nederlands ! Als je nog Frans spreekt is dat ook top maar dit is geen vereiste!
- Je kan vlot met de computer en smartphone werken. Nieuwe toepassingen krijg je gemakkelijk onder de knie.
-Vaste job na een interimperiode van maximaal 6 maanden. -Het bedrijf is zeer goed gelegen. Je hebt geen auto nodig, openbaar vervoer en stadsfietsen bevinden zich vlak naast het gebouw. -Aantrekkelijk loon waarbij rekening wordt gehouden met je ancciënniteit. -Maaltijdcheques van 8€ per voltijdse gewerkte dag. -Mogelijkheid tot thuiswerk na 3 maanden. -Uitstekende opleiding en begeleiding bij de job. -Leuke werksfeer en toffe collega's.
-Het bedrijf is zeer goed gelegen. Je hebt geen auto nodig, openbaar vervoer en stadsfietsen bevinden zich vlak naast het gebouw.
-Aantrekkelijk loon waarbij rekening wordt gehouden met je ancciënniteit.
-Maaltijdcheques van 8€ per voltijdse gewerkte dag.
-Mogelijkheid tot thuiswerk na 3 maanden.
-Uitstekende opleiding en begeleiding bij de job.
-Leuke werksfeer en toffe collega's.