Job 3 van 6


Report this listing

Solliciteren



Payroll officer


Functie

Voor een bedrijf in Zwevegem zijn we op zoek naar een payrollofficer die instaat voor de verwerking en administratieve afhandeling van de lonen. Samen met een team van 5 personen sta je in voor deze afdeling.

Jouw taken:

- Berekenen van lonen in samenwerking met sociaal secretariaat ( SD worx)

- Aanpassing van de gegevens: persoonlijke gegevens, salarissen, overplaatsingen, loopbaanonderbrekingen,.

- Opvolging van wettelijke verplichtingen : aangiften, sociale documenten, etc.

- Melding en opvolging van arbeidsongevallen

- Contact met verschillende diensten: collega's van verschillende afdelingen

- Analyse van KPI-resultaten

Bedrijfsprofiel:

Het bedrijf is een groeiend familiebedrijf met een 40-tal winkels in Wallonië. Zij bieden een uitgebreid gamma aan lifestyle-, huishoud-, en interieurartikelen aan.

Jouw profiel

- Je spreekt zowel Nederlands als Frans

- Je hebt relevante ervaring in een soortgelijke functie

- Je bent georganiseerd en kan zelfstandig werken

Een leuke job in een dynamische omgeving. Een moderne, open en ruime werkplek.

  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Pensioen en groepsverzekering
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)

Aanbod

Een leuke job in een dynamische omgeving.

Een moderne, open en ruime werkplek.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht