Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Payroll Expert


Functie

De functie behelst alle activiteiten van een dienst payroll, opdat de medewerkers kunnen rekenen op een correcte verloning en efficiënte behandeling van hun dossier.

Leveren van generalistisch en specialistisch advies. Ondersteunen van de andere directies in hun personeelsbeleid. Uitvoeren en optimaliseren van een payrollbeleid in samenwerking met de directeur bedrijfsvoering.

Je komt terecht in een dynamische omgeving waarin een divers takenpakket op jou ligt te wachten.
Een greep uit het takenpakket:

  • Beheren en verwerken van salarissen op basis van uren, premies en andere relevante zaken.
  • Bijhouden van wettelijke voorschriften met betrekking tot loonadministratie.
  • Een 700-tal medewerkers te woord staan voor diverse uiteenlopende personeelsvragen.
  • Opvolgen van de verlofstelsels.
  • Verzorgen van een correcte en efficiënte behandeling van personeelsdossiers.
  • Proactief inwinnen van kennis en advies inzake vaktechnische reglementering.
  • Opvolgen van doorschalingen.
  • Opmaken en opvolgen van arbeidsovereenkomsten.
  • Opstarten, implementeren en bijsturen planningstool en verloningsoftware.
  • Onderhouden van contacten met derden.
  • Deelnemen aan interne en externe werkgroepen.
  • Bijwonen van HR-gerelateerde overlegmomente.
  • Rapporteren aan de directeur van de bedrijfsvoering.

Jouw profiel

Je persoonlijke competenties (o.a.)

  • Gestructureerd en nauwkeurig werken
  • Overzicht kunnen bewaren
  • Communicatief
  • Klantgericht
  • Loyaal, betrouwbaar en integer
  • Teamspeler
  • Discreet

Je technische competenties

  • Je kan vlot overweg met IT – toepassingen.
  • Je beschikt over een verzorgde schrijf- en spreektaal.
  • Je voldoet aan de functiebeschrijving.
  • Kennis van de toepassing zijnde wetgevingen.

Je beschikt over een bachelorsdiploma of gelijkwaardig door relevante en aantoonbare
ervaring.

  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren
  • Documenten voor de opvolging en het beheer van het personeel opmaken en actualiseren (sociale overzichtstabellen, salaristabellen, planning van vakanties, ...)
  • Personeel inlichten over sociaal recht en specifieke kenmerken van de organisatie
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen

Aanbod

  • Contract van onbepaalde duur volgens de geldende overheidsbarema’s (B1-B3) aangevuld met maaltijdcheques, fietsvergoeding, hospitalisatieverzekering en gratis woon-werkverkeer via openbaar vervoer.
  • Een tweede pensioenpijler (3%).
  • Mogelijkheid tot fietslease na 6 maanden anciënniteit.
  • Lidmaatschap sociale dienst GSDV (kortingskaart, vakantiemogelijkheden, etc...). Je krijgt de kans bijkomende opleidingen te volgen.
  • Je geniet van een gunstige verlofregeling van minimaal 30 dagen verlof en 14 feestdagen.
  • Verloning volgens barema lokale besturen, B1-B3. Voor deze functie ligt de bruto geïndexeerde maandwedde (index 2,0399) tussen € 2.940,85 en € 4.955,26. Relevante anciënniteit (opgebouwd zowel als zelfstandige, uit privésector en uit openbare sector) kan geheel of gedeeltelijk worden meegenomen.

Solliciteren

Sophie Van Slambrouck
056 37 27 08
jobs@per-se.be

Solliciteren