Job 2 van 11


Report this listing

Solliciteren



Administratief medewerk(st)er personeelsdienst (deeltijds)


Functie

Je staat in voor algemene administratieve taken binnen de maatschappelijk zetel van Seniorenzorg Philippus Neri te Sint-Niklaas. Meer specifiek ben je verantwoordelijk voor het verzorgen van administratieve ondersteuning met betrekking tot de opmaak van studentencontracten en het onboarding proces voor studenten. Je werkt nauw samen met het HR-team om ervoor te zorgen dat alle administratieve processen vlot verlopen.

Jouw profiel

- je beschikt over een diploma in een administratieve richting

- kennis en ervaring in loonadministratie is een meerwaarde

- je bent communicatief en gaat discreet om met vertrouwelijke informatie

- je bent probleemoplossend en analytisch ingesteld

- je bent proactief, nauwkeurig, resultaatgericht en flexibel en durft de nodige verantwoordelijkheid te nemen

- je kan zelfstandig werken in een klein team

- je hebt een goede kennis, zowel schriftelijk als mondeling, van het Nederlands

- goede beheersing van MS office (Word, Excel, Outlook)

  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Opleiding (deelnemers oproepen, zalen reserveren, ...)
  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Het administratieve personeelsbeheer opvolgen: Interne verschuivingen, overplaatsing

Aanbod

- een zeer afwisselende job, jobtime te bespreken (deeltijdse tewerkstelling in overleg, verschillende tewerkstellingspercentages mogelijk)

- werken op kantoor, 5 dagen per week

- uitdagende verantwoordelijkheden en de ruimte om jezelf te ontplooien

- aantrekkelijke verloning volgens IFIC barema's (maandloon), aangevuld met extralegale voordelen (fietsvergoeding, maaltijdcheques en toegang personeelsvoordelenplatform)

Solliciteren

Peggy Windey
033393901
directiesecretariaat.sz@gpn.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht