Je staat in voor algemene administratieve taken binnen de maatschappelijk zetel van Seniorenzorg Philippus Neri te Sint-Niklaas. Hierbij verzorg je o.a. de telefonie, mail, briefwisseling, dossierbeheer, etc.
Je staat tevens in voor de administratieve ondersteuning van de directie en bestuursleden, agendabeheer, voorbereiden en uitwerking van rapportage, opvolging contracten, organisatie vergaderingen en administratieve ondersteuning van de andere diensten binnen de maatschappelijke zetel.
- je beschikt over een bachelordiploma in een administratieve richting
- je bent communicatief en gaat discreet om met vertrouwelijke informatie
- je bent probleemoplossend en analytisch ingesteld
- je bent proactief, nauwkeurig, resultaatgericht en flexibel en durft de nodige verantwoordelijkheid te nemen
- je kan zelfstandig werken in een klein team
- je hebt een vloeiende kennis, zowel schriftelijk als mondeling, van het Nederlands
- goede beheersin van MS Office (Word, Excel, Outlook)
- een zeer afwisselende job, jobtime te bespreken (deeltijdse tewerkstelling in overleg, verschillende tewerkstellingspercentages mogelijk)
- uitdagende verantwoordelijkheden en de ruimte om jezelf te ontplooien
- aantrekkelijke verloning volgens IFIC barema's (maandloon), aangevuld met extralegale voordelen
Peggy Windey
033393901
directiesecretariaat.sz@gpn.be