Job 7 van 13


Report this listing

Solliciteren



Halftijds financieel-logistiek directeur


Functie

Als directeur leid je het team van administratief en onderhoudspersoneel die samen instaan voor de financiële en logistieke werking van de scholen. Bovendien ben je lid van het directieteam van de scholencluster Brakel-Lierde. Het directieteam draagt samen de verantwoordelijkheid voor het geheel van de werking van de scholen uit de cluster. Deze omvat de scholen uit de regio: de kleuterschool Valkenberg, de basisscholen Sint-Augustinus en De Kei en de secundaire school Viso Cor Mariae. Daarnaast ondersteunt de directeur mee de taakgebieden van de directieleden in de cluster.

Jouw profiel

  • Je herkent je in de waarden gedreven en christelijk geïnspireerde missie, engagementsverklaring en tekst over de grondstroom van de groep Broeders van Liefde en je wenst je in deze geest in te zetten en te profileren ( www.broedersvanliefde.be ).
  • Je voert gedeeld leiderschap met kennis van innovatieve arbeidsorganisatie.
  • Je hebt een progressieve visie op onderwijs en draagt de schoolvisie mee uit.
  • Je hebt kennis over het financieel beleid en kan het boekhoudkundig team aansturen.
  • Je hebt kennis over en/interesse in het logistiek beleid van een school en kan het logistiek team aansturen.
  • Je hebt sterke verbindende communicatieve vaardigheden en geeft mensen ruimte om met goesting te werken.
  • Je vertrekt hierbij vanuit de eigenheid van je teamleden en waardeert hun sterktes en talenten.
  • Je bent een probleemoplossend ondernemer, resultaatgericht en proactief.
  • Je bent empathisch, betrokken, conflictvaardig en herstelgericht.
  • Je bent zowel een teamspeler als teambuilder en je hebt een bezielend organisatietalent.
  • Je bent flexibel en ruim beschikbaar.
  • Je bent een planner, organisator en hebt oog voor timemanagement.
  • Je bent bereid om je regelmatig bij te scholen en (onderwijs-)vernieuwingen op te volgen.
  • Je ben maatschappelijk betrokken.
  • Je bent stressbestendig en sterk ICT-vaardig.
  • De nood aan personeel identificeren en personeel aanwerven (opvoeders, interim lesgevers, ...)
  • De activiteiten van het pedagogische team en het personeel organiseren en coördineren
  • De loopbaan van het personeel opvolgen (beoordeling, overplaatsing, promotie, ...)
    Behoeften aan competentieontwikkeling en een opleidingsplan bepalen
  • Het budget van een organisatie bepalen en opvolgen
  • De toepassing van de omgangsregels, de veiligheids- en hygiëneregels binnen de onderwijsinstelling controleren
    Sensibiliseringsacties opzetten en sancties nemen
  • De kwaliteit van het onderwijs bewaken
  • Het aangeboden onderwijs controleren
    De pedagogische activiteiten van het onderwijzend, opvoedings- en oriëntatiepersoneel evalueren
  • Lesgevers, personeel, leerlingen of studenten, ouders en instanties informeren over de visie en het functioneren van de onderwijsinstelling
  • Het machinepark en de gebouwen opvolgen
    Aankopen van uitrusting bepalen en werkzaamheden aan de infrastructuur vastleggen

Aanbod

  • Een halftijdse opdracht als financieel en logistiek directeur.
  • Ondersteuning vanuit het schoolbestuur, collega-directeurs uit de cluster en een eigen pedagogische begeleidingsdienst.
  • Leerkansen tot een professionele ontwikkeling.
  • Een aantrekkelijke functie met veel afwisseling en een aangename werksfeer.
  • Een samenwerking met een breed, dynamisch en enthousiast team.
  • Een school met boeiende en uitdagende perspectieven.
  • Een bezoldiging op het niveau van directeur basisonderwijs (salarisschaal 879).

Solliciteren

Yves Demaertelaere
yves.demaertelaere@broedersvanliefde.be

Solliciteren