Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



Assistent Centrale planning & productie


Functie

Als Assistent Centrale planning & productie verzeker je dat de praktische aspecten van het productieproces vlekkeloos verlopen. Je maakt de centrale dagplanning op, en boekt en beheert productiegerelateerde reizen, verblijven en verplaatsingen. Indien er figuranten betrokken zijn in een productie, ben je hiervoor verantwoordelijk. In deze functie rapporteer je aan de Manager centrale planning & productie.


VERANTWOORDELIJKHEDEN & TAKEN


  • Je staat in voor het opmaken, opvolgen en communiceren van de centrale dagplanning, in nauwe samenwerking met de Manager planning & artistieke partnerships en Producers.

  • Je ondersteunt de Managers van de pijlers Opera, Ballet en Vonk, en de Producers gedurende het volledige productieverloop. Dit houdt in dat:

    • je het productiegerelateerde reis- en accommodatie budget beheert;

    • je zorgt voor goede deals met partners (o.a. hotels, reisorganisaties);

    • je reizen, hotels, en vervoer boekt voor artistieke teamleden;

    • je als aanspreekpunt fungeert voor praktische zaken;

    • je de planningsgegevens centraliseert;

    • je zorgt dat alle info van producties gecentraliseerd wordt tijdens en na afloop van een productie.

  • Voor de producties waar dit vereist is, fungeer je als rechterhand van de Producer.

  • Je bent zelf eindverantwoordelijke van enkele kleine producties, zoals marketingactiviteiten en neemt voor deze producties de taken van de producer op.

  • Je bent, indien deze betrokken zijn in de productie, verantwoordelijk voor figuranten. Dit houdt in dat:

    • je in overleg met Producer en artistiek team castings organiseert;

    • je eerste aanspreekpunt bent voor deze groep en als tussenpersoon fungeert tussen de figuranten, het huis en het artistiek team;

    • je o.a. kostuumpassen, aanwezigheidslijsten etc. organiseert.

  • Je zorgt voor een optimalisatie van de werking van het team tijdens rustigere momenten.

Jouw profiel

  • je hebt bij voorkeur een bachelor opleiding afgerond;

  • je werkt precies en hebt oog voor detail;

  • je bent goed in het bedenken van praktische oplossingen, je ziet werk en kan niet wachten om je handen uit de mouwen te steken;

  • je bent organisatorisch sterk en zoekt steeds naar verbeteringen;

  • je hebt sterke communicatieve vaardigheden;

  • je bent discreet maar schuwt ook niet om actief deel te nemen in vergaderingen;

  • je kan goed het overzicht bewaren;

  • je hebt een goede kennis van software applicaties;

  • je bent Nederlandstalig met goede kennis van het Engels, zowel gesproken als geschreven;

  • enige ervaring voorleggen op het gebied van projectopvolging, planning en/of budgettering is een plus.

Aanbod

  • een aantrekkelijke internationale en artistieke werkomgeving vol afwisseling;

  • een huis in volle ontwikkeling;

  • een uitdagende functie met impact op het succes van Opera Ballet Vlaanderen;

  • een voltijds contract (38u/week) van onbepaalde duur;

  • een competitief loon binnen de sector, inclusief maaltijdcheques, fietsvergoeding, 100% terugbetaling van abonnement openbaar vervoer.

Solliciteren

Hanne Wouters
03 202 10 11
jobs@operaballet.be

Solliciteren