Job 15 van 27


Report this listing

Solliciteren



Stage Office Mananger


Functie

Meet Octo
Octo is een commercieel people agency dat organisaties ondersteunt bij hun commerciële ambities en recruitmentuitdagingen.
Benieuwd naar hoe dit in z’n werk gaat? We bieden commercieel advies, sales coaching en junior talent staffing solutions aan. Kort door de bocht zijn wij jouw Cupido om de perfecte match te vinden tussen bedrijven en jonge talenten!

Via OctoRecruit - onze talent staffing solution - helpen we jonge mensen om te investeren in hun portemonnee én hun carrière. Ja, dat lees je goed. Hier zal je groeien!

We matchen hen met een talent-based job (studentenjob, stage, vaste job, flexi-job of freelance opdracht) in o.a. Sales, Marketing, Design, HR, Finance, Engineering, IT, Logistiek, en Administratie.

We merken het al… Jij bent verkocht, hè! Dan is het tijd om nu actie te ondernemen. Heb je vragen of wil je meer informatie? Surf dan snel naar www.octosales.be .

Ready, set, grow!


Jobomschrijving

Wie zoeken we?

Wel, bij Octo zijn we op jacht naar een Office Manager stagiair ! Meer bepaald een duizendpoot die alle touwtjes in handen heeft en een echte sfeermaker is!

Als Stagiair Office Manager binnen Octo neem je verschillende rollen op.

  • Je werkt nauw samen met jouw toffe collega’s en je ondersteunt de zaakvoerders bij de financiële, sales en HR-administratie.
  • Je ondersteunt waar nodig zodat iedereen zich kan focussen op diens prioriteiten.
  • Je plant en bereidt vergaderingen voor. Bovenop neem je notities tijdens de vergaderingen.
  • Je staat in voor het organiseren van community events, interne teambuilding activiteiten en opleidingen samen met het marketing team.
  • Je helpt mee bij het opmaken van de arbeidscontracten van studenten, vraagt de planning op en keurt de prestaties goed.
  • Je bent het directe aanspreekpunt voor het hele team met betrekking tot administratieve formaliteiten en de logistieke planning.

Jouw profiel

Wat zijn jouw green flags?
  • Als toekomstige Octostagiair volg je een opleiding in Office Management, HR, Marketing, Economie, Sociale Wetenschappen of een gerelateerd vakgebied.
  • Je hebt uitstekende kennis van het Nederlands én Engels. Frans is een plus.
  • Je kan werken met het Microsoft 365-pakket (Word, Excel, Powerpoint, Teams, Outlook) en online agenda’s.
  • Je bent communicatief, planmatig en oplossingsgericht.
  • Kennis van boekhouding, sociale wetgeving en payrolling is een plus.
  • Je bent beschikbaar tijdens het 1e of 2e semester van academiejaar 24'-25'.

Aanbod

Wat zijn jouw perks and privileges?
  • Je komt terecht in een team van ongeveer 8 jonge en gedreven mensen, van stagiair tot founder (het allertofste team, al zeggen we het zelf!).
  • Je krijgt veel verantwoordelijkheid en ruimte om met je kennis te experimenteren.
  • Je hebt de mogelijkheid om door te groeien bij de verdere groei van de organisatie als je afstudeert of als jobstudent.
  • Een directe begeleiding door ervaren ondernemers en on-the-job coaching.
  • Een flexibele werkregeling met de mogelijkheid tot deeltijds thuiswerk na een inloopperiode.
  • Een creatieve ruimte (Meetdistrict in Gent) vol met ambitieuze jongeren die het verschil willen en kunnen maken.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht