Job 2 van 3


Report this listing

Solliciteren



Afdelingsverantwoordelijke IFIC cat 17


Functie

We leggen een wervingsreserve aan voor Afdelingsverantwoordelijke voor ons Woonzorghuis , zowel via bevordering als via externe aanwerving. Verpleegkundigen en niet-verpleegkundigen kunnen deelnemen ( in de informatiebrochure staan de voorwaarden vermeld ). Van de 4 plaatsen (eentje per afdeling in het woonzorghuis) wordt er wel minstens één voorzien voor iemand met het diploma van verpleegkundige.

Het betreft een belangrijke functie met sleutelrol. Samen met drie collega's afdelingsverantwoordelijken werk je om de (h)eerlijke warme zorg voor alle bewoners en hun familieleden te waarborgen.

Het woonzorghuis Molenkouter wil zich in het landschap van de ouderenvoorzieningen onderscheiden door kleine gebaren te stellen die een groot verschil maken voor onze bewoners, hun families, collega's en vrijwilligers. Onze visie, " (h)eerlijk anders in de kleine dingen ", benadrukt onze oprechtheid ( wat mag je verwachten en wat niet ) en aandacht voor detail. Met vijf werkingsprincipes wordt dit concreet vertaald:

  • We zijn heerlijk, het zit in de kleine dingen
  • We zijn eerlijk, we zeggen wat het is
  • We bieden veiligheid, we zijn er
  • Het is wat het is, we pakken de dag zoals hij komt
  • We geven je ruimte om te groeien
Er wordt vooraf een preselectie georganiseerd op basis van CV en motivatiebrief en afhankelijk van het diploma is er een capaciteitstest voorzien ( zie informatiebrochure ).

Jouw profiel

Om toegelaten te worden tot de selectie moeten de kandidaten:

  1. Met betrekking tot het diploma :
    1. ofwel een bachelor/master in een zorg-of welzijnsdomein m.n.: orthopedagogie, psychologie, ergotherapie, kinesitherapie, maatschappelijk werker enz.
    2. ofwel In het bezit zijn van een bachelorsdiploma in de verpleegkunde of daarmee gelijkgesteld
    3. ofwel in het bezit zijn van een graduaat in de verpleegkunde of daarmee gelijkgesteld EN mits het slagen van een niveau- of capaciteitstes t voorafgaand aan de schriftelijke proef
    4. ofwel een medewerker zijn die in aanmerking komt voor reactivering in de zorg
  2. Indien je houder bent van een bachelor- of masterdiploma zorgmanagement of een specifieke kaderopleiding is dit een pluspunt. Indien je (nog) geen houder bent van een bachelor- of masterdiploma zorgmanagement of een specifieke kaderopleiding ben je bereid deze binnen het jaar na je aanwerving te starten en deze te behalen binnen een redelijke termijn.
  3. Minstens 4 jaar relevante beroepservaring in een zorg- of welzijnsdomein hebben
  4. Voldoen aan de vereiste over de taalkennis opgelegd door de wetten op het gebruik ter talen in bestuurszaken
  • Het verpleegkundig beleid mee uitwerken
  • De persoon met een zorgbehoefte en de omgeving informeren en adviseren
  • De activiteiten van een team coördineren
  • Dossiers van zorgvragers beheren
  • Controleren van een voorschrift
  • Informatie uitwisselen
    De vakdocumentatie bijwerken
  • De opvolggegevens registreren
    Afwijkingen vaststellen en verbeteringen voorstellen
  • De activiteiten van de dienst volgens het zorgproject plannen (personeelsinzet, materieelgebruik, beddenbeheer, ...)
  • De protocollen inzake verzorging, hygiëne, veiligheid, gezondheidsbewaking (verder) uitwerken
    Controleren of ze door het personeel worden toegepast
    Technische ondersteuning bieden aan het personeel
  • Projecten rond ziekenhuishygiëne, kwaliteit, informatisering, ... coördineren

Aanbod

De bezoldiging gebeurt op basis van de salarisschaal IFIC cat. 17

Op basis van 0 jaar anciënniteit geeft dit 48.187,74€ als bruto-jaarsalaris (geïndexeerd).

Nuttige beroepservaring uit de privésector of als zelfstandige worden volledig meegenomen, op voorwaarde dat ze relevant zijn voor de functie.

Alle werkelijke diensten die bij een overheid werden gepresteerd in statutair of contractueel verband komen in aanmerking conform de betreffende artikel 59 van de RPR.

Extra legale voordelen

  • Leuke collega’s en een aangename huiselijke werkplek
  • Maaltijdcheques van 8 euro waarbij je zelf 1,09 euro bijdraagt
  • 26 verlofdagen dagen ( op voorwaarde dat men het volledige voorgaand kalenderjaar voltijdse prestaties heeft geleverd binnen het bestuur, zo niet geldt een pro rata regeling ) + 2 kermisdagen, totaal 28 dagen op jaarbasis én 11 feestdagen
  • Fietsvergoeding/ terugbetaling openbaar vervoer
  • Mogelijkheid tot fietslease
  • Gratis hospitalisatieverzekering
  • Werken met glijtijden
  • Tweede pensioenpijler (3%)
  • Vakantiegeld in mei
  • Verschillende opleidingsmogelijkheden
  • Jaarlijks gratis griepvaccinatie
  • Verschillende leuke activiteiten: teambuilding, nieuwjaars- en pensioneringsfeest voor alle medewerkers, sportdag, afterwork, sint- en paasattentie, …
  • Toegang tot het PlusPas platform met heel veel kortingen bij verschillende leveranciers o.a. Torfs, Colruyt, cinema tickets, ...

Solliciteren

Hilde Bruggeman
0499560461
selecties@wichelen.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht