Job 111 van 218


Report this listing

Solliciteren



Store Manager Schoten


Functie

  • Je neemt de leiding over een hele winkel en een team van een dertigtal collega's.
  • Je stuurt je team aan en bent verantwoordelijk voor de werkverdeling.
  • Je coacht en motiveert medewerkers zodat ze optimaal presteren en groeien.
  • Je bekijkt de winkel door de ogen van een klant en grijpt meteen in als iets beter kan.
  • Je zoekt voortdurend naar slimme manieren om de omzet op te krikken.
  • Je overlegt geregeld met je district manager over de gang van zaken.
  • Je ziet erop toe dat de winkel er altijd pico bello bij ligt.
  • Je springt bij waar dat nodig is.

Jouw profiel

  • Je hebt ervaring met leidinggeven, bij voorkeur in een winkelomgeving.
  • Je weet net als wij dat inzet en doorzettingsvermogen meer waard zijn dan je diploma.
  • Je bent een sterke communicator, coach en motivator.
  • Je handelt ondernemend en je denkt commercieel.
  • Je houdt ervan om klanten te helpen met een brede glimlach en concrete oplossingen.
  • Je zet alles op alles om concrete doelstellingen om te zetten in tastbare resultaten.
  • Je organiseert alles en iedereen, van je winkel en al het werk tot je processen en je financiën.
  • Je vindt het fijn om ook op zaterdag te werken en zo vrije weekdagen te krijgen.

  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • De administratieve en boekhoudkundige opvolging van de verkoopeenheid realiseren of de gegevens aan de betreffende dienst overmaken
  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
  • Domein: Voeding
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)
  • Technische steun verlenen aan het team (informatie over producten, beheer van conflicten, behandelingen van klachten van klanten, ...)
  • De producten ontvangen
    De levering met de bestelbon controleren
    Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
  • De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen

Aanbod

  • Een eigen Lidl-winkel in jouw buurt, met alles erop en eraan.
  • Een uitstekende omkadering met heldere processen en een efficiënte logistiek.
  • Een uitgebreid opleidingstraject en reële doorgroeimogelijkheden.
  • Een uitdagende, gevarieerde functie met veel ruimte voor initiatief.
  • Een mooi loon dat je competenties en je ervaring weerspiegelt.
  • Een bedrijfswagen met tankkaart en carwashbudget, maaltijdcheques en een hospitalisatieverzekering.
  • Een duurzame werkgever voor wie iedereen telt.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht