Job 1 van 1


Report this listing

Solliciteren



2 de Assistent shopmanager


Functie

Voor een Belgische winkelketen actief in fashion zoekt Let's Work mee naar een medewerker assistent shopmanager voor 24u per week.

Hoe ziet jouw werkdag eruit als assistent shopmanager:

  • Met de glimlach ontvang je elke klant in de winkel. Je geeft hen een warm welkom en biedt vriendelijk jouw hulp aan.
  • Samen met de klant ga je op zoek naar een passend paar schoenen. Je zoekt, inspireert en adviseert hen ook over kledij en accessoires . Dat maakt het extra boeiend.
  • Daarnaast ben je samen met de collega's verantwoordelijk voor enkele dagelijkse winkeltaken . Denk aan: magazijn op orde houden, afrekenen aan de kassa, winkel netjes houden, ...

Bedrijfsprofiel:

Onze klant is een vaste waarde in de fashionwereld met een groot hart voor de klanten en medewerkers. Het is een familiebedrijf met ondertussen maar liefst 75 winkels in België en Wallonië en een webshop. Daarnaast kan ik je meegegeven onze klant maar liefst 10 keer bekroond is als beste werkgever van België en in 2019 zelfs van heel Europa! Wie wil hier nu niet aan de slag gaan?

Jouw profiel

Heb jij het in je?

  • Fashion is your middle name . Je volgt de nieuwste trends op de voet (ah ja, want onze klant verkoopt naast kledij en accessoires vooral schoenen)en deelt jouw kennis graag met anderen.
  • Voor jou is de klant koning . Je straalt vertrouwen uit en garandeert een persoonlijke aanpak bij iedereen.
  • Je bent opzoek naar een job voor 24 uur per week . Werken op zaterdag vormt geen probleem.
  • Je sp reekt en begrijpt perfect Nederlands . Zo kunnen we elke klant professioneel verder helpen.

  • Domein: Schoenen en accessoires
  • De administratieve en boekhoudkundige opvolging van de verkoopeenheid realiseren of de gegevens aan de betreffende dienst overmaken
  • De verkoopruimte inrichten en de producten in de vitrines, etalages, ... uitstallen
  • Kassahandelingen uitvoeren (kassabedrag afrekenen, geld storten bij de bank, ...)
  • De verkoopeenheid opruimen, schoonmaken en in orde brengen
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De producten ontvangen
    De levering met de bestelbon controleren
    Producten opslaan of in afdelingen plaatsen
  • Klanten adviseren en informeren over producten
    Producten verkopen
  • De bevoorradingsbehoeften van de onderneming identificeren en de markt van de leveranciers en producten prospecteren of analyseren
  • De uitvoering van de aankoopcontracten tot aan de betaling opvolgen (hoeveelheid, kwaliteit, leveringstermijnen, ...)
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen
  • De organisatie van een verkoopeenheid ontwerpen en toepassen (uurroosters, materiaal, ...)
  • Opvolggegevens van aankopen registreren en het jaarverslag opstellen

Aanbod

Wat mag jij verwachten als assistent shopmanager bij onze klant?

  • Je mag een mooi loon verwachten.
  • Als je werkt op zondag mag krijg je een premie van 150%.
  • Maaltijdcheques van €5 mag je ook verwachten na 6 maanden tewerkstelling.
  • Na 6 maanden mag je ook op een leuk extra'tje rekenen want dan krijg je 30% personeelskorting + aankoopcheques.

Zin in deze job? Bel ons snel op! Of contacteer ons via mail of WhatsApp.

Solliciteren